تجلیل از مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان دستگاه برتر عملکرد پدافند غیرعامل استان هرمزگان

به گزارش مجله فان پی سی، مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم از اهداء تندیس یادبود به مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و تجلیل از این سازمان به عنوان دستگاه برتر عملکرد پدافند غیرعامل استان هرمزگان خبر داد.

تجلیل از مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان دستگاه برتر عملکرد پدافند غیرعامل استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، ضرغام احمدوند با اشاره به برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور، سردار باقری، فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح و سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیرکل های پدافند غیر عامل استان ها و استانداران، گفت: این جلسه ویدیو کنفرانسی به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل به میزبانی وزارت کشور برگزار گشت.

وی اضافه کرد: در این جلسه سازمان منطقه آزاد قشم بابت عمملکرد مطلوب خود در حوزه پدافند غیرعامل، به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شده و از زحمات حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان نیز تجلیل شد.

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: پدافند غیرعامل در همه راهبردهای کالبدی، زیستی، سایبری، مردم محور، شهری، شیمیایی و اقتصادی باید برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعال شود که در این حوزه، سازمان منطقه آزاد قشم توانسته نقش ارزنده ای ایفا کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 460

به "تجلیل از مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان دستگاه برتر عملکرد پدافند غیرعامل استان هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان دستگاه برتر عملکرد پدافند غیرعامل استان هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید