آنالیز کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10؛ مجذوب کننده و کارآمد برای طراحان

به گزارش مجله فان پی سی، برند چینی هوئیون یک محصول تازه و بسیار کارآمد به نام کاغذ دیجیتالی مدل Note X10 را روانه ی بازار نموده که با محصولات قبلی این شرکت تفاوت های زیادی دارد. این محصول در واقع یک نوت بوک دیجیتالی 2 در 1 است که به شما امکان می دهد هر آنچه درون فکر خود دارید را روی کاغذ بکشید یا بنویسید و سپس به طور همزمان نسخه دیجیتالی آن را روی گوشی و یا کامپیوتر خود تحویل بگیرید. در این مطلب به معرفی امکانات و کارایی این محصول مجذوب کننده خواهیم پرداخت و نکات مثبت و منفی آن را مورد آنالیز قرار می دهیم.

آنالیز کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10؛ مجذوب کننده و کارآمد برای طراحان

مشخصات فنی کاغذ دیجیتالی Note X10 در یک نگاه

برند هوئیون در بازار محصولات زیادی دارد که شامل قلم نوری، تبلت های گرافیکی، تخته نور و لوازمی از این دست می شوند. این شرکت چینی که خود را به عنوان یک رقیب جدی برای محصولات شرکت ژاپنی وکام معرفی نموده، کاغذ دیجیتالی Note X10 را در اختیار کاربران قرار داده که حسی کاملاً شبیه نوشتن و طراحی کردن روی دفترهای قدیمی را به آن ها القا می نماید. همزمان که شما به طراحی اشکال مختلف می پردازید و یا یادداشت برداری می کنید، هر آنچه روی کاغذ آماده شده به سرعت به وسیله اپلکیشن اختصاصی هوئیون به گجت هوشمند شما انتقال پیدا می نماید و شما امکان به اشتراک گذاری آن را با سایر افراد خواهید داشت.

محصولکاغذ دیجیتالی Note X10
وزن و ابعاد433 گرم - 13 در 178 در 241 میلی متر
مقدار صفحه نمایش10 اینچی
مشخصات باتریبا ظرفیت 1300 میلی آمپر ساعت
شارژدهیماندگاری تا 18 ساعت در حال کار و 30 روز در حالت استندبای
قابلیت پشتیبانی از فایل هایPDF، JPG
سایر مشخصاتاشتراک گذاری سریع و آسان فایل های مدنظر / امکان تبدیل دست نوشته ها به یک PDF / ابزارها: هایلایت کننده ها، پاک کن، ابزارهای Lasso، درج عکس، انتخاب رنگ RGB / ذخیره سازی آفلاین تا 50 صفحه / پشتیبانی از سیستم های ویندوز، مک، اندروید، هارمونی و iOS /
درگاه های ارتباطی بلوتوث نسخه 5.0 - USB-C

جعبه گشایی

بسته ای که کاغذ دیجیتالی Note X10 در آن به شما تقدیم می گردد، بسیار ساده و در عین حال مجذوب کننده و درجه یک است. برند هوئیون حتی به طراحی و جزئیات جعبه ای این محصول نیز اهمیت داده و از طراحی کاملا ساده و مینیمالی بهره می برد که نشان از کیفیت بالای آن دارد. وقتی در جعبه این محصول را باز می کنید، کاغذ دیجیتالی و سایر لوازم جانبی این محصول را مشاهده خواهید کرد به شکل کاملاً منظمی در کنار یک دیگر قرار گرفته اند.

محتویات درون جعبه عبارتند از: کاغذ دیجیتالی Note X10، نسل دوم قلم نوری Scribo هوئیون، 4 سری توپی قلم، 2 سری پلاستیکی قلم، ابزار حذف نوک قلم، آستین قلم مغناطیسی، پنل برای استفاده از این محصول به عنوان یک تبلت گرافیکی، یک کابل USB-C و دفترچه راهنما. در واقع این محصول همه لوازمی که شما برای آغاز طراحی و یادداشت برداری احتیاج دارید را به همراه دارد.

طراحی و کیفیت ساخت

کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10، مجهز به 50 صفحه بزرگ با مقدار A5 است که شما می توانید از آن ها استفاده کنید و در صورت تمام شدن این برگ ها، شما این امکان را دارید تا آن ها را با کاغذهای دیگر با ضخامت کمتر از 10 میلی متر جایگزین کنید. این کاغذها کیفیت بسیار خوبی دارند و قلم بسیار روان و راحت روی آن ها حرکت می نماید. این موضوع در خصوص نوک قلم این محصول نیز به خوبی صدق می نماید و به این زودی ها تمام نمی گردد. قلم ارائه شده در این محصول، نسبت به محصولات قبلی هوئیون کیفیت ساخت و طراحی ارگونومیک تری دارد و از فناوری PenTech 3.0 هوئیون و با سطح حساسیت به فشار 8192 نیز بهره می برد.

این محصول قابلیت استفاده به عنوان یک تبلت طراحی را نیز دارد و شما می توانید آن را با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 یا کابل USB-C به لپ تاپ یا کامپیوتر خود متصل نمایید. کابل USB-C این محصول کیفیت بسیار خوبی دارد و امکان شارژ شدن کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10 را نیز فراهم می نماید. در سمت راست بدنه کاور این محصول، یک LED تعبیه شده که رنگ آن با توجه شرایط اتصال به دستگاه های مختلف تغییر می نماید.

بعلاوه در کنار این LED، یک دکمه کوچک نیز به چشم می خورد که با زدن آن، یک صفحه تازه در اپلیکیشن این محصول ایجاد می گردد تا به انجام طراحی بپردازید. قلم این محصول نیز خاصیت مغناطیسی دارد و به کاور جلویی این کاغذ دیجیتالی می چسبد. کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10 وزنی 433 گرمی دارد و برای حمل و نقل انتخاب بسیار مناسبی محسوب می گردد. کاور این محصول نیز از جنس چرم مصنوعی باکیفیت فراوری شده که در دست گرفتن آن حس و حال بسیار خوبی را به کاربران منتقل می نماید و پوسته پوسته نمی گردد.

ویژگی های کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10

همانطور که پیش تر اشاره شد، این محصول مجهز به 50 صفحه A5 است که به شما امکان می دهد در حالت آفلاین هر چیزی را که می خواهید بنویسید یا بکشید. سپس می توانید به سرعت آنچه را که در آن صفحات کشیده اید همگام سازی کنید و آن ها را در اپلیکیشن Huion Note گوشی هوشمند خود در دسترس داشته باشید. از طرف دیگر، اگر در حین اتصال به این اپلیکیشن روی کاغذ کار کنید، Huion Note همه چیز را به طور همزمان در حین ترسیم یا نوشتن به عنوان یک نسخه دیجیتالی به روی گوشی شما می آورد و عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارد. تا زمانی که این اپ فعال است، هر کاری روی کاغذ انجام دهید فوراً به نسخه دیجیتالی روی گوشی شما تبدیل می گردد. به این ترتیب، می توانید هر چیزی را که احتیاج دارید به وسیله این اپلیکیشن در حین طراحی ویرایش کنید.

به عنوان مثال شما می توانید بخشی از طراحی را اصلاح کنید، به آن متن مورد نظر خود را اضافه کنید و یا حتی به هایلایت کردن اطلاعات مهم بپردازید. اپلیکیشن Huion Note نیز امکانات بسیار مجذوب کنندهی را در اختیار شما قرار می دهد. شما بعد از اتمام کار، قادرید نسخه دیجیتالی محتوا خود را به شکل PDF ذخیره نموده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. بعلاوه می توانید فایل های خود را به صورت JPEG ذخیره کنید. بنابراین این امکان برای شما وجود دارد تا بعداً آن ها را در نرم افزار طراحی دیگری باز نموده و به کار روی آن ها ادامه دهید.

قابلیت جالب دیگری که این اپلیکیشن دارد، این است که تمام حرکات شما روی صفحه کاغذ برای رسم یک طراحی یا نوشتن یک متن را ضبط می نماید. با استفاده از این ویژگی، می توانید به راحتی هر مرحله از هنگام ایجاد آثار هنری تازه را مرور نموده یا در صورت تمایل، یک تایم لپس از روند کار خود را بسازید.

همگام سازی صفحات آفلاین نیز بسیار سریع صورت می گیرد و اپ Huion Note فوراً تشخیص می دهد که یادداشت ها و صفحاتی برای همگام سازی و تبدیل به نسخه های دیجیتالی اضافه شده است. این اپلیکیشن بعلاوه از یادداشت های صوتی حداکثر تا 5 ساعت نیز پشتیبانی می نماید. قلمی که هوئیون برای این محصول در نظر گرفته، شباهت های بسیار زیادی به قلم های تبلت های طراحی این شرکت دارد و خیلی روان و ساده روی کاغذ حرکت می نماید.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار کارآمد کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10، این است که شما می توانید با اتصال این محصول به کامپیوتر، از آن به عنوان یک تبلت گرافیکی استفاده نمایید. برای این کار ضروری است تا کاغذ ها را از این محصول خارج کنید و روی پنل تعبیه شده به طراحی کردن یا نوشتن بپردازید تا خیلی سریع به سیستم شما وارد گردد. البته پیش از آن ضروری است تا نرم افزار هوئیون را روی سیستم خود متصل کنید.

گفتنی است که این محصول با سیستم عامل ویندوز 7.0 به بالا، مک OS 10.12 به بالا، اندروید 6.0 به بالا، هارمونی OS 2.0 به بالا و iOS 11.0 به بالا سازگاری دارد. بسته به اینکه با چه روش اتصالی راحت تر هستید، می توانید از این حالت اتصال سیمی (کابل USB-C) یا بی سیم (بلوتوث نسخه 5.0) استفاده کنید. به همراه این محصول، هفت سری نوکی قلم به شما تقدیم می گردد که هر کدام از آن ها به مقدار جوهر یک اتوماتیک معمولی دوام دارند، بنابراین به این زودی ها تمام نمی شوند.

باتری و شارژدهی

کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10 از لحاظ باتری و شارژدهی عملکرد بسیار خوبی دارد و از یک باتری با ظرفیت 1300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این باتری پرظرفیت قادر است تا 18 ساعت انرژی لازم برای فعالیت این محصول را فراهم کند. بعلاوه اندازه شارژدهی این محصول در حالت استندبای به 30 ساعت نیز می رسد که اندازه بسیار مناسبی محسوب می گردد. برای شارژ کردن این محصول نیز باید از کابل USB-C استفاده کنید و حدود چهار ساعت نیز باید منتظر کامل شدن این فرآیند بمانید. در سمت راست بدنه این محصول آیکون باتری تعبیه شده که در صورت روشن شدن آن، شما باید این کاغذ دیجیتالی به شارژر متصل کنید.

کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10؛ جمع بندی و سخن پایانی

نکات مثبت کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10

  • وزن سبک و ابعاد جمع وجور
  • به همراه داشتن مجموعه کاملی از لوازم طراحی
  • شارژدهی مناسب
  • قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف
  • قابلیت استفاده به عنوان یک تبلت گرافیکی
  • راحتی کار با آن
  • داشتن اپلیکیشن بسیار کاربردی

نکات منفی کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10

  • قیمت بالا
  • عدم امکان استفاده از حالت تبلت گرافیکی روی گوشی هوشمند

اگر برای طراحی و یادداشت برداری، استفاده از کاغذ و قلم حس و حال بهتری به شما می دهد و در عین حال دوست دارید که نسخه های دیجیتالی آثار هنریتان را روی گوشی هوشمند خود همواره به همراه داشته باشید، به خوبی می توانید روی ویژگی ها و قابلیت های بسیار کارآمد کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10 حساب باز کنید.

منبع: mytabletguide

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آذر 1402 بروزرسانی: 1 آذر 1402 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1470

به "آنالیز کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10؛ مجذوب کننده و کارآمد برای طراحان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز کاغذ دیجیتالی هوئیون Note X10؛ مجذوب کننده و کارآمد برای طراحان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید