تور ارزان اروپا: آنالیز بورس های دنیا، از وال استریت تا اروپا به رنگ خون!

به گزارش مجله فان پی سی، خبرنگاران - بازار های سهام در اروپا به شدت ریزش کردند.

تور ارزان اروپا: آنالیز بورس های دنیا، از وال استریت تا اروپا به رنگ خون!

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، امروز تمام بازار های سهام در جهان قرمز رنگ شدند و با باز شدن تایم معاملات در آمریکا این ریزش جدی تر نیز خواهد شد. تمام شاخص های سهامی در اروپا بیش از 2 درصد سقوط کردند و زنگ خطر جدی در بازار ها به صدا در آمده است. علت این ریزش ها سویه نو ویروس کرونا بوده است. این ویروس که از آفریقا جنوبی در حال انتشار است بسیار خطرناک تلقی شده است به طوری که فن در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا امروز بیان کرد ترمز اضطراری برای توقف سفرهای هوایی از آفریقای جنوبی به علت نگرانی ها از گونه B.1.1.529 را پیشنهاد داده است. در پی این خبر، آلمان و ایتالیا به علت نگرانی ها از گونه نو ویروس کرونا، ورود مسافران از آفریقای جنوبی را ممنوع کردند. به نظر می رسد این ممنوعیت به زودی به وسیله دیگر کشور ها نیز اعلام گردد.

امروز بعلاوه اعلام شد سازمان جهانی بهداشت امروز در ژنو جلسه ای در خصوص گونه نو B.1.1.529 برگزار خواهد نمود. اگر اخباربعدی در خصوص ویروس جدی باشد ریسک گریزی در بازار ادامه می نماید و بازار های سهام آمریکا، اروپا، آسیا و استرالیا ریزش های بیشتری را تجربه می نمایند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1114

به "تور ارزان اروپا: آنالیز بورس های دنیا، از وال استریت تا اروپا به رنگ خون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: آنالیز بورس های دنیا، از وال استریت تا اروپا به رنگ خون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید