اکران فیلم پیشی میشی در حاله ای از ابهام

به گزارش مجله فان پی سی، احمد احمدی تهیه کننده فیلم پیشی میشی خاطرنشان کرد که از اکران این فیلم در سینما ها منصرف شده است.

اکران فیلم پیشی میشی در حاله ای از ابهام

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فیلم، در حالی که قرار بود اکران فیلم پیشی میشی به کارگردانی حسین قناعت از 25 تیرماه بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش در سینما ها شروع شود تهیه کننده این فیلم انصراف خود را از اکران بیان کرد.

احمد احمدی درباره دلایل این انصراف گفت: درخواست ما برای اکران پیشی میشی به قبل از موج تازه کرونا باز می شود. ما بر اساس آنچه اعلام شده بود تصور می کردیم زیرساخت های لازم برای اکران آماده است، کرونا هم فروکش نموده بود و قرار بود همه سینما ها باز شوند، اما حالا با گسترش دوباره کرونا و تعطیلی دوباره سینما ها به خصوص در شهرستان ها چاره ای جز انصراف از اکران نداریم.

تهیه کننده فیلم های ردکارپت و لازانیا در انتها شرح داد: پیشی میشی یک فیلم مستقل است که بدون هر گونه یاری و وام دولتی ساخته شده و به عنوان بخش خصوصی اکران فیلم در این شرایط سخت است و می تواند به نابودی فیلم مبدل شود. از طرف دیگر مخاطب این فیلم خانواده و بچه ها هستند و با شرایطی که کرونا به وجود آورده حفظ سلامت مخاطبان سینما مهمتر است لذا تصمیم گرفتیم از اکران این فیلم انصراف بدهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 282

به "اکران فیلم پیشی میشی در حاله ای از ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم پیشی میشی در حاله ای از ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید