اولویت شهرداری در توسعه ورزش منطقه ها کم برخوردار شهر است

به گزارش مجله فان پی سی، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز گفت: اولویت اول شهرداری در توسعه ورزش و سالن های ورزشی منطقه ها کم برخوردار و حاشیه نشین شهر است که در مواقع مورد احتیاج می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

اولویت شهرداری در توسعه ورزش منطقه ها کم برخوردار شهر است

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛عباس رنجبر ظهر امروز در آیین بازگشایی مجدد استخر شهرداری تبریز اظهار کرد: استخر شهرداری تبریز با رعایت پروتکل های بهداشتی و مجوز ستاد مقابله با کرونا، اقدام به بازگشایی مجدد نموده است که از روز شنبه در اختیار شهروندان و همکاران شهرداری خواهد بود.

وی اضافه نمود: مجموعه استخر شهرداری تبریز بلااستفاده مانده بود که همکاران ما برای راه اندازی مجدد و بهینه آن ندازی یک هفته به صورت شبانه روزی کوشش کردند و امروز استخر و سایر تأسیسات آن اعم از سونا و جکوزی و دیگر بخش ها آماده بهره برداری شهروندان و همکاران است.

شهردار تبریز در رابطه با دیدگاه شهرداری نسبت به امر ورزش نیز گفت: دیدگاه ما توسعه ورزش محلات، ورزش همگانی و ایجاد پایگاه های قهرمانی برای بچه ها و نوجوانان و سالن های چندمنظوره به خصوص در بافت حاشیه شهر است.

وی اضافه نمود: در دو ماه گذشته برای بازسازی و تجهیز اماکن ورزشی تبریز 500 میلیون تومان هزینه شده است و برای بهبود شرایط سالن های ورزشی شهر هر چقدر احتیاج باشد، هزینه خواهد شد.

رنجبر اعلام نمود: در حال حاضر ورزشگاه ورزشی شهرداری تبریز و تمام قسمت های آن مثل استخر، سالن ورزشی، چمن و سایرتجهیزات ورزشی را آماده کردیم و بعد از این محل، به آماده سازی سالن هایی که در سطح شهر و در محلات هستند، خواهیم پرداخت تا به شرایظ مطلوب و ایده آل برسانیم

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1118

به "اولویت شهرداری در توسعه ورزش منطقه ها کم برخوردار شهر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت شهرداری در توسعه ورزش منطقه ها کم برخوردار شهر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید