کشتی آزاد قهرمانی کشور، مقصودی در 70 کیلو هم سر وزن نرسید، یزدانی در اولین میدان سوم شد

به گزارش مجله فان پی سی، جدال رده بندی دو کشتی گیری که قبلا در 65 کیلوگرم با هم رقابت داشتند، به علت آنکه امیرحسین مقصودی سر وزن نرسید انجام نشد تا امیرمحمد یزدانی بدون کشتی سوم مسابقات کشوری گردد.

کشتی آزاد قهرمانی کشور، مقصودی در 70 کیلو هم سر وزن نرسید، یزدانی در اولین میدان سوم شد

به گزارش خبرنگاران، امیرمحمد یزدانی تنها مدال آور ایران در مسابقات دنیای 2021 اسلو بود که به علت تغییر وزن مجاب به حضور در مسابقات قهرمانی کشور شد.

او که با تست مثبت کرونا به گرگان آمده بود، با توجه به منفی شدن تست مجددش در محل برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، در وزن 70 کیلوگرم روی تشک رفت.

نایب قهرمان وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد دنیا در سال 2021 در دور مقدماتی مغلوب یگانه جعفری شد و به رپه شارژ رفت. او در این مرحله بعد از آنکه در مبارزه ای جنجالی از سد خیرالله قهرمانی گذشت، به کشتی رده بندی رسید اما با توجه به اینکه امیرحسین مقصودی سر وزن نرسیده بود، مبارزه ای بین دو کشتی گیر برگزار نشد.

نکته جالب اینکه امیرحسین مقصودی و امیرمحمد یزدانی تا پیش از شیوع کرونا، با هم در وزن 65 کیلوگرم رقابت داشتند که مقصودی مدال طلای جوانان دنیا را هم در این وزن از آن خود کرد.

او باتوجه به اینکه برای 65 کیلو وزن زیادی کم می کرد، به وزن بالاتر رفت اما در مسابقات قهرمانی کشور در 70 کیلوگرم هم سر وزن نرسید.

به این ترتیب امیرمحمد یزدانی در اولین حضور رسمی اش در وزن 70 کیلوگرم به مقام سوم رسید تا هرچند حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد اما در چرخه انتخابی تیم ملی باقی ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1147

به "کشتی آزاد قهرمانی کشور، مقصودی در 70 کیلو هم سر وزن نرسید، یزدانی در اولین میدان سوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی کشور، مقصودی در 70 کیلو هم سر وزن نرسید، یزدانی در اولین میدان سوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید