اظهارات مهم و جدید دکتر هاشمیان از شرایط علی انصاریان

به گزارش مجله فان پی سی، پزشک معالج مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس با تشریح آخرین شرایط وی که به ویروس کرونا مبتلا شده است گفت: از روز گذشته تا غروب چهارشنبه هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده است.

اظهارات مهم و جدید دکتر هاشمیان از شرایط علی انصاریان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی انصاریان از روز دوم بهمن ماه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و شرایط وخیم جسمانی به بیمارستان مراجعه کرد و هر چند در ابتدا شرایط امیدوارنماینده ای داشت، اما از دو روز پیش شرایط او رو به وخامت گذاشت و کار برای درمان سخت شد.

دکتر هاشمیان در خصوص آخرین شرایط این فوتبالیست گفت: قوانین پزشکی در حیطه کرونا کاملاً تعیین است. هر آنچه که ضروری است در خصوص مداوای این بیمار در اختیار خانواده اش قرار گرفته است.

وی ادامه داد: آنچه ما به عنوان پزشک می بینیم شرایط بد جسمانی وی هنگام حضور در بیمارستان و در طول درمان است. طبیعتاً در همه جای جهان نسبت به افرادی که شناخته شده هستند حساسیت هایی وجود دارد که توجه مردم به آن فرد جلب می گردد.

هاشمیان در خصوص آخرین شرایط علی انصاریان گفت: شرایط جسمانی ایشان از روز گذشته تا به امروز هیچ تغییر مثبتی نداشته است، اما هر آنچه ضروری است از نظر پزشکی برای وی انجام گردد، اجرا شده است.

این پزشک در خصوص درگیری صد در صد ریه های انصاریان با کرونا گفت: اصلاً مطرح کردن این درصد ها اشتباه است. ما آنالیز کاملی در خصوص ریه این بیمار انجام دادیم و به این دلیل که خانواده اش هم در جریان باشند همه چیز را شفاف اعلام کردیم.

هاشمیان ادامه داد: ریه های انصاریان به هیچ عنوان خوب نیستند.

وی در خصوص ضربان قلب و اکسیژن خون انصاریان گفت: زمانی که مراجعه کردند اکسیژن خون ایشان 65 درصد بود. با دستگاه این اکسیژن رسانی بین 88 تا 92 درصد بود. شبی که اوضاع ایشان بهم ریخت 40 تا 50 درصد بود که با درمان کمی بالا آمد، اما در شرایط فعلی با 60 تا 70 درصد است که اصلاً میزان خوبی نیست.

هاشمیان در خصوص طب سنتی و استفاده از آن برای انصاریان گفت: بعضی از موارد طب سنتی را به عنوان طب مکمل استفاده کردیم. اما اینکه فکر کنیم در شرایط بحرانی بگردد کار های سنتی انجام داد درست نیست. هر آن چیزی که در حد مسائل آموزشگاه باشد می پذیرم. اما اینکه یکی بیاید بگوید اگر 12 ساعت زودتر به ما می گفتند می توانستیم درمان کنیم درست نیست. اگر می توانند بیایند من بیمار های زیادی را در تهران به آن ها معرفی کنم تا درمانشان نمایند.

وی در خاتمه گفت: کادر پزشکی تمام تلاشش را خواهد نمود تا بتواند فرایند درمان انصاریان را بهبود ببخشد، اما آنچه مسلم است اینکه در حال حاضر شرایط اصلاً مساعد و مناسب نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 649

به "اظهارات مهم و جدید دکتر هاشمیان از شرایط علی انصاریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مهم و جدید دکتر هاشمیان از شرایط علی انصاریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید