استیو جابز از استیو جابز شدن می گوید

به گزارش مجله فان پی سی، به گزارش خبرنگاران به نقل از یواس ای تودی، بیش از یک دهه پس از مرگ بنیانگذار اپل، آرشیو استیو جابز قرار است کتاب الکترونیکی با عنوان چیز شگفت انگیزی خلق کن: استیو جابز به روایت خودش منتشر کند. این کتاب دیجیتالی، شامل مجموعه ای از سخنرانی ها، مکاتبات و مصاحبه های جابز است.

استیو جابز از استیو جابز شدن می گوید

جابز به عنوان نماد فناوری، در سال 2011 پس از ابتلا به سرطان پانکراس درگذشت. او هنگام مرگ 56 ساله بود. آرشیو جابز در بیانیه ای در وب سایت خود گفت: معتقدیم این کتاب به خوانندگان الهام می دهد تا چیزهای شگفت انگیز خود را خلق نمایند و دنیا را جلو ببرند.

آرشیو اضافه نموده است: در صفحات این کتاب، استیو روایت خود را از دوران کودکی اش، راه اندازی اپل و ترک آن، همکاری با پیکسار و در نهایت، بازگشت به شرکتی که همه چیز را از آنجا آغاز نموده بود، به اشتراک می گذارد.

به گزارش واشنگتن پست، این کتاب چیزی بین دفترچه یادداشت و بیوگرافی و شامل بعضی تصاویر است که قبلا منتشر نشده بود. این کتاب شامل مقدمه ای از همسر جابز، لورن پاول جابز است و به وسیله لزلی برلین ویرایش شده است. پاول جابز به واشنگتن پست گفت: ایده این بود که خوانندگان مخاطب خود جابز باشند. او اضافه نمود: کتاب هایی درباره استیو نوشته شده، اما این کتاب در واقع نوشته و کار اوست.

این کتاب دیجیتال برای عموم رایگان خواهد بود و به وسیله مدیر ارشد پیشین اپل، جانی ایو فراوری شده است. نسخه ای نیز به عنوان کتاب الکترونیکی در اپل بوکز در دسترس خواهد بود.

آرشیو استیو جابز در سپتامبر گذشته، به وسیله خانواده و دوستان او ایجاد شد. این وب سایت شامل بریده هایی از جلسات داخلی اپل، سخنرانی ها، ایمیل ها و موارد دیگر است. علاوه بر کتاب دیجیتالی چیز شگفت انگیزی خلق کن، آرشیو برنامه ها، یاری های مالی و نمایشگاه های دیجیتالی آینده نیز در این سایت قابل دسترسی اند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1401

به "استیو جابز از استیو جابز شدن می گوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "استیو جابز از استیو جابز شدن می گوید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیو جابز از استیو جابز شدن می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید