طراحی تراکت: 1135 دستگاه ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک در بهشهر شناسایی شد، پلاک گذاری 400 دستگاه تراکتور

به گزارش مجله فان پی سی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر از پلاک گذاری 400 دستگاه تراکتور در این شهرستان اطلاع داد .

طراحی تراکت: 1135 دستگاه ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک در بهشهر شناسایی شد، پلاک گذاری 400 دستگاه تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران دربهشهر، غلامرضا قنبری گفت: تا به امروز 400 دستگاه تراکتور به وسیله مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر با همکاری پلیس راهور و شرکت تعاونی کمباین داران شرق مازندران طی 9 مرحله بازدید پلاک گذاری شد.

وی با اشاره به شناسایی هزار و 135 دستگاه تراکتور و کمباین فاقد پلاک در این شهرستان، اضافه نمود: با توجه به اتمام بخشودگی جریمه بیمه تا انتها شهریور ماه با کوشش همکاران مراکز جهاد کشاورزی، تا به امروز 800 فقره پرونده در راستای اجرای طرح پلاک گذاری تشکیل شد که از این تعداد 600 دستگاه بیمه شدمنبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 976

به "طراحی تراکت: 1135 دستگاه ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک در بهشهر شناسایی شد، پلاک گذاری 400 دستگاه تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: 1135 دستگاه ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک در بهشهر شناسایی شد، پلاک گذاری 400 دستگاه تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید