یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از شیرجه در دریا تا برداشت عسل

به گزارش مجله فان پی سی، عکس های این هفته نشنال جئوگرافی ما را، از بچه هایی که در دریا شیرجه می زنند تا بزرگسالانی که عسل برداشت می کنند، همراه می کند.

یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از شیرجه در دریا تا برداشت عسل

نشنال جئوگرافی در عکس های این هفته خود تصاویری زیبا از شیرجه بچه ها در دریا، محوطه مخصوص واگن ها، رنگ های آبی و زرد در اطراف کوهستانی در آمریکا، نگاه یک خرگوش صحرایی به دوربین، برگریزان در پارکی در نیویورک، و برداشت عسل را به نمایش می گذارد.

شیرجه در دریا

بچه های محلی، از روی باراندازی در پورت مورزبی، پاپوآ گینه نو، به داخل دریا شیرجه می زنند و خوش می گذارنند. عکاس این عکس، پیج شا (Paige Shaw) می گوید:

بچه ها خودشان را بالا می کشیدند تا یک پرش عالی را به اجرا بگذارند.

محوطه

واگن های بسیاری در اشکال و رنگ های مختلف در محوطه واگن ها، در ویکراس، جورجیا وجود دارند. این شهر آمریکایی جمعیتی کمتر از 15000 نفر دارد.

آبی ها و زردها

جفری جکسون (Jeffrey Jackson) عکاس این عکس رنگ های زرد و آبی در اطراف پارک ملی کوه رینیر را هنگام غروب آفتاب ثبت کرده است. این کوهستان، نماد استان واشینگتن، آمریکا، هر ساله توجه 2 میلیون بازدیدکننده را به خود جلب می کند.

نگاه خرگوش صحرایی به دوربین

یک خرگوش صحرایی به دوربین کالمر لهپو (Kalmer Lehepuu)، عکاس این عکس زل زده است. بااینکه خرگوش های صحرایی شبیه به خرگوش های عادی هستند، اما درواقعا آن ها گونه دیگری محسوب می شوند. خرگوش های صحرایی بزرگ تر، دارای گوش های بلندتر، و نسبت به دیگر خرگوش ها غیراجتماعی هستند.

رنگ های پاییزی

تپه هایی که دریاچه کاسکاد را (Cascade Lake)، واقع در پارک ادیرونداک (Adirondack) در نیویورک، احاطه کرده اند، اوج برگریزان برگ های رنگی پاییزی را نشان می دهند. راستای اطراف دریاچه، راستا محبوب افرادی است که قصد پیاده روی یا دوچرخه سواری دارند.

برداشت عسل

پرورش دهندگان محلی عسل، عسل را از کندوهای اطراف زمین هایشان برداشت می کنند. ترا فوندریست (Terra Fondriest) عکاس می گوید:

برادران Usrey پرورش زنبور را از پدرشان آموخته اند. او تمام عمرش را صرف نگهداری از زنبورها کرده است اما حالا اوضاع سلامتی اش به او اجازه کار نمی دهد، بنابراین این پسرانش هستند که روی کندوها کار می کنند.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1226

به "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از شیرجه در دریا تا برداشت عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از شیرجه در دریا تا برداشت عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید