یوسفی: مجلس یازدهم مسائل محلی را ملی می داند ، حضور نمایندگان در غیزانیه به جهت هم افزایی بیشتر است

به گزارش مجله فان پی سی، کننده اهواز گفت: کنندگان مجلس یازدهم قرار گذاشته اند که هر مسئله ای در هر استان به وجود آمد تمام کنندگان مجلس در جهت رفع آن حرکت کنند و از ابزار های نظارتی کنندگی همچون سوال، استیضاح و تذکر در جهت رفع مسائل و بازخواست مسئولان اجرایی استفاده کنند.

یوسفی: مجلس یازدهم مسائل محلی را ملی می داند ، حضور نمایندگان در غیزانیه به جهت هم افزایی بیشتر است

مجتبی یوسفی، کننده اهواز در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، گفت: منتخبان مردم اهواز، حمیدیه و کارون از همان ابتدا سعی کردند طور دیگر به مسائل نگاه کنند و در جهت رفع مسائل گام های اثر گذاری بردارند.

وی ادامه داد: نباید کننده مجلس شب انتخابات به فکر مردم باشد. باید در طول دوره خود و هر روز به فکر مردم و مسائلشان باشد از این جهت با دعوت بنده جمعی از کنندگان مجلس در غیزانیه حضور پیدا کردند تا با هم افزایی بیشتر به مسائل مردم رسیدگی شود.

کننده اهواز با بیان اینکه کننده مجلس وظیفه اجرایی ندارد، گفت: کنندگان مجلس یازدهم قرار گذاشته اند که هر مسئله ای در هر استان به وجود آمد تمام کنندگان مجلس در جهت رفع آن حرکت کنند و از ابزار های نظارتی کنندگی همچون سوال، استیضاح و تذکر در جهت رفع مسائل و بازخواست مسئولان اجرایی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 217

به "یوسفی: مجلس یازدهم مسائل محلی را ملی می داند ، حضور نمایندگان در غیزانیه به جهت هم افزایی بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسفی: مجلس یازدهم مسائل محلی را ملی می داند ، حضور نمایندگان در غیزانیه به جهت هم افزایی بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید