کلانتری: امیدوارم با 3 امتیاز بازی با تراکتور بتوانیم شرایط مان را در جدول بهتر کنیم، از کوشش شاگردانم انگیزه می گیرم

به گزارش مجله فان پی سی، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز ابراز امیدواری کرد، با سه امتیاز ملاقات فردا مقابل تراکتور بتوانند شرایط شان را در جدول بهتر نمایند.

کلانتری: امیدوارم با 3 امتیاز بازی با تراکتور بتوانیم شرایط مان را در جدول بهتر کنیم، از کوشش شاگردانم انگیزه می گیرم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از شیراز، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل تراکتور تبریز گفت: ما امتیازاتی را در هفته های قبل به دلایلی که نمی خواهم الان صحبت کنم، از دست دادیم. مسائل فنی تیم را در روزهای کمی که وقت داشتیم آنالیز کردیم و در جهت رفع اشکالات مان برآمدیم. مجموعه تیم یک شرایط خاصی دارد و در کنار هم ان شاءالله بازی با تراکتور را با پیروزی پشت سر بگذاریم. شرایط جدول به گونه ای است که سه امتیاز یک ملاقات باعث می گردد که سه چهار رده در جدول صعود کنیم که به لحاظ روحی و روانی برای تیم خوب می گردد و همانطور هم باخت می تواند چند رده سقوط برای تیم ها داشته باشد. امیدوارم با سه امتیاز بازی فردا بتوانیم شرایط مان را در جدول بهتر نموده و به بازی های بعدی مان فکر و مسائل مان را رفع کنیم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش مقابل تراکتور توضیح داد: 30 تا 40 درصد مصدومان اخیر ما به تمرینات برگشتند، ولی متأسفانه در تمرین دیروز به علت سرماخوردگی مصدومیت شان تشدید شد. یکی دو بازیکن دیگر هم مثل حسین مهربان و فرزان دانا به تیم اضافه شدند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در پاسخ به این سؤال که بازیکنانش در پست های تخصصی شان بازی می نمایند و همین طور اینکه شهرام گودرزی در پست هافبک بازی های بهتری انجام داده است، اعلام کرد: روزی که از گودرزی در پست مهاجم استفاده کردیم، دو مهاجم مان تازه از مصدومیت برگشته بودند و می خواستیم از آنها در 20 دقیقه آخر استفاده کنیم. نمی توانستیم کامل از آنها استفاده کنیم و مجبور شدیم گودرزی را در پست مهاجم به میدان بفرستیم. هیچ مربی دوست ندارد که از بازیکنش در پست غیرتخصصی استفاده کند. حتماً علتی دارد و مصدومیت ها باعث می گردد این جابه جایی ها صورت بگیرد. سال جاری هم یکی از معدود سال هایی بوده است که تغییرات و جابه جایی داشتیم. من هر جایی که از شهرام گودرزی، زارع و آقابابایی استفاده کردم بازی کردند، ان شاءالله در آینده شرایط مان بهتر می گردد.

کلانتری راجع به شرایط تراکتور توضیح داد: بله، این تیم شرایط خوبی ندارد و ما هم اصلاً به جایگاه این تیم در جدول نگاه نمی کنیم. ما در پی این هستیم که از بازی فردا سه امتیاز را بگیریم و با بچه ها هم صحبت کردیم که با هر شرایطی باید سه امتیاز را بگیریم و دست از کوشش بر نمی داریم و با تمام وجود بازی می کنیم. ما دو سه باخت آوردیم و وقتی امروز و دیروز بازیکنانم را می دیدم که با چه انگیزه ای کار می کردند و می خواهند جبران نمایند، انگیزه می گیرم. به لطف خدا امیدوارم که سه امتیاز بازی فردا را بگیریم تا همه را خرسند کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1127

به "کلانتری: امیدوارم با 3 امتیاز بازی با تراکتور بتوانیم شرایط مان را در جدول بهتر کنیم، از کوشش شاگردانم انگیزه می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: امیدوارم با 3 امتیاز بازی با تراکتور بتوانیم شرایط مان را در جدول بهتر کنیم، از کوشش شاگردانم انگیزه می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید