کدام مشاغل از شنبه اجازه فعالیت دارند؟

به گزارش مجله فان پی سی، سخنگوی ستادملی مقابله با کرونا، در خصوص نحوه فعالیت صنوف در شهر های قرمز کرونایی از روز شنبه بیست و یکم فروردین 1400، توضیحاتی ارائه داد.

کدام مشاغل از شنبه اجازه فعالیت دارند؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در خبر 21 شب گذشته اظهار کرد: در حال حاضر 80 درصد شهر های کشور در شرایط قرمز و نارنجی قرار دارند به همین دلیل باید آزمون وکلا به تاریخ آینده موکول گردد.

وی گفت: این آزمون باید به چند ماه آینده موکول گردد برای برگزاری آزمون هم احتیاج است سازمان سنجش در ابتدا حتماً نظر ستاد ملی مقابله با کرونا را جویا شوند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: در شهر های قرمز فقط گروه یک مشاغل اجازه فعالیت دارند و مشاغل گروه های 2، 3 و 4 اجازه فعالیت ندارند.

رئیسی در تشریح مشاغل گروه 1 گفت: مشاغل گروه 1 مانند سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، تعمیرگاه ها و سایر مشاغل ضروری هستند.

وی اضافه نمود: در شهر ها با شرایط نارنجی هم گروه 1 و2 مشاغل اجازه فعالیت دارند و گروه 3و 4 نمی توانند فعالیت داشته باشند.

رئیسی گفت: در حال حاضر 257 شهر قرمز داریم که خروج پلاک های بومی و ورود پلاک های غیربومی به این شهر ها غیرمجاز است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا توضیح داد: همه فعالیت های آموزشی باید تعطیل باشد و به صورت مجازی برگزار گردد. همچنین رستوران ها اجازه پذیرش مهمان ندارند و باید به صورت بیرون بر فعالیت داشته باشند.

وی در انتها اعلام نمود: قرار است به مدت 10 روز از شنبه تعطیلی های سراسری اعمال گردد و بعد از آن ارزیابی کنیم اگر لازم بود این تعطیلی ها ادامه پیدا کند وگرنه متوقف گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 768

به "کدام مشاغل از شنبه اجازه فعالیت دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام مشاغل از شنبه اجازه فعالیت دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید