تور یونان: پیگیری تمرینات تیم ملی وزنه برداری جوانان در اردبیل، شاگردان علی حسینی برای مسابقات یونان آماده می شوند

به گزارش مجله فان پی سی، این روزها تمرینات تیم ملی وزنه برداری جوانان زیر نظر سعید علی حسینی در اردبیل دنبال می گردد.

تور یونان: پیگیری تمرینات تیم ملی وزنه برداری جوانان در اردبیل، شاگردان علی حسینی برای مسابقات یونان آماده می شوند

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در خاتمه مسابقات دنیای 2021 تاشکند که با نایب قهرمانی تیم ملی بزرگسالان ایران به خاتمه رسید، پرونده پیکارهای دنیای برای وزنه برداری ایران بسته شد.

سال جاری دیگر این رشته هیچ مسابقه رسمی و بین المللی در هیچ رده ای ندارد، نزدیک ترین مسابقه، مسابقات جوانان دنیا است که فروردین ماه قرار است در یونان برگزار گردد.

به همین دلیل از چندی پیش تمرینات جوانان زیر نظر سعید علی حسینی در اردبیل شروع شد. اینطور که پیداست با فعالیت قهرمان پیشین وزنه برداری کشورمان در اردبیل، این استان بار دیگر به پایگاه وزنه برداری ایران تبدیل خواهد شد.

هنوز در خصوص اینکه در کنار پسران، وزنه برداران دختر نیز به جوانان دنیا اعزام شوند، تصمیم نهایی اتخاذ نشده اما با توجه به درخشش یکتا جمالی و سیده غزاله حسینی در رقابت های دنیای نوجوانان و مدالی که جمالی سال جاری در رده سنی جوانان به دست آورد، بعید به نظر می رسد وزنه بردار بانو به این رقابت ها اعزام نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1170

به "تور یونان: پیگیری تمرینات تیم ملی وزنه برداری جوانان در اردبیل، شاگردان علی حسینی برای مسابقات یونان آماده می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان: پیگیری تمرینات تیم ملی وزنه برداری جوانان در اردبیل، شاگردان علی حسینی برای مسابقات یونان آماده می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید