پارک سان وی لاگون جاذبه ای مهیج و پر خاطره در مالزی (تور مالزی ارزان)

به گزارش مجله فان پی سی، کشور مالزی کشوری با مردمانی مهربان و خونگرم است که دارای فرهنگ غنی و پرباری می باشد. کشوری که مدرن و پیشرفته است اما توانسته تا در کنار مدرنیته زیبایی های زیست محیطی خود را حفظ کند. این کشور، کشوری با فرهنگ های مختلف مالایی، هند، چینی، عربی، اروپایی و پرهاناکان و فرهنگ های دیگر است که به خوبی و خوشی در کنار یکدیگر زندگی می نمایند. از همه مهمتر جاذبه های مشهوری است که در کشور مالزی وجود دارد. از بلندترین برج های دوقلوی دنیا گرفته تا شیرجه زدن در میان آب های ساحلی یا کوهنوردی و بعلاوه پارک سان وی لاگون از جمله جاذبه های بی نظیری هستند که سفر به این کشور را برای هر کسی که به شهرهای آن قدم می گذارد، خاطره انگیز می نماید. کشور مالزی از جمله کشورهایی است که هواداران خاصی برای سفرهای تفریحی و هیجان انگیز دارد. این کشور که در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته، در واقع شبه جزیره ای است که جاذبه های گردشگری و تماشای عالی و سواحل زیبا و منحر به فرد، طبیعت استوایی و جنگل های سرسبز و زیبا از ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار می روند. امروز ما در مجله خبرنگاران می خواهیم شما را به تماشا یکی از این مکان های جذب و هیجان انگیز در کشور مالزی دعوت کنیم. ما در مقاله بخش های پارک سان وی لاگون، شما را با راه های دسترسی به پارک سان وی لاگون نیز آشنا خواهیم کرد.

پارک سان وی لاگون جاذبه ای مهیج و پر خاطره در مالزی (تور مالزی ارزان)

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

ویژگی های پارک

این پارک که جز برترین پارک های مالزی است، مساحتی بالغ بر 80 هزار مترمربع را شامل می شود و به سه قسمت مختلف تقسیم بندی می شود. این سه بخش پارک سان وی لاگون عبارتند از: بخش آب های آفریقا، بخش غرب وحشی و بخش دنیای پرماجرا. در هر کدام از بخش های پارک سان وی لاگون تفریحات مهیج و تفریح های گوناگونی وجود دارد تا گردشگران و مسافران این شهر ساحلی را بتواند ساعت ها مشغول به خود کند و تجربه یک سفر خاطره انگیز را برای مدت ها در فکر آنان ثبت نماید. در ادامه به معرفی هرکدام از بخش های آن در زمان دسترسی به پارک سان وی لاگون می پردازیم.

بخش دنیای پرماجرای پارک

این بخش از پارک سفر دنیای شگفت انگیزی را به روی گردشگران تدارک می بیند. دنیایی از ماجراجویی های پرهیجان شامل تماشا ببرهای بنگال که در قفس ها نگهداری می شوند، تونل ها و مسیر رتیل ها و تله های پلیسی در کنار تماشا مجموعه بزرگترین پاره سنگ های با ارزش دنیا که در این قسمت پارک قابل تماشا است می تواند شما را به دنیایی از ماجراجویی وارد نمایند. از دیگر کارهای مفرحی که در این پارک می توانید، انجام دهید سوار شدن بر اولین کشتی دزدان دریایی در مالزی می باشد که در ارتفاع 24 متری واقع شده است و حول یک محور 360 درجه شما را می گرداند.

بخش غربی پارک

در این قسمت در زمان دسترسی به پارک می توانید به تماشا کابوها و سرخ پوستان هندی بروید که زمانی مرزهای غربی را تحت کنترل داشتند، بعلاوه می توانید آبشار زیبای گراند کانیون را از نزدیک ببینید یا به سرسره سواری بر روی این آبشار زیبا بپردازید. از دیگر کارهای هیجان انگیز این بخش پارک سوارکاری می باشد. بعلاوه مردان و زنانی را می بینید که به سبک کابوی های اصیل لباس پوشیده اند. سوار شدن بر روی کنده هایی که از یک تپه شیب دار به میان رودخانه ای به طول 260 متر پرتاب می شود، می تواند هیجان انگیز و بسیار مجذوب کننده باشد.

بخش آب های آفریقایی در پارک

این قسمت از پارک که به سبک آفریقایی درست شده، نیز بازی ها و تفریحات هیجان انگیز خود را دارد یکی از تفریحات مهیج این قسمت از پارک، سوار شدن بر روی تیوپ هایی است که به شکل مارهای پیتون بزرگ الجثه آافریقایی ساخته شده یعنی سوار این تیوپ ها می شوید و در میان سرسره های سربسته، نیمه بسته و باز به صورت هیجان انگیزی سر می خورید و به پایین می آیید. از دیگر تفریحات این قسمت پارک، سوار شدن بر دستگاه های راید است که چندین دستگاه از آن ها در این بخش وجود دارد. بعلاوه می توانند در یک مسابقه ای که با سرعت 40 کیلومتر برساعت است و در 6 لاین مختلف با یکدیگر به رقابت می پردازند، شرکت نمایید. کوهنوردی بر روی ارتفاعات کامرون می تواند برای علاقمندان به این ورزش بسیار مجذوب کننده باشد که در بخش آب های آفریقایی پارک می توانید آن را امتحان کنید. بعلاوه راید سواری و دیگر تفریحات مجذوب کننده و مهیج این بخش از پارک می تواند ساعت ها گردشگران و مسافران را به خود مشغول دارد .

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1356

به "پارک سان وی لاگون جاذبه ای مهیج و پر خاطره در مالزی (تور مالزی ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک سان وی لاگون جاذبه ای مهیج و پر خاطره در مالزی (تور مالزی ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید