وجود 1200 عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد

به گزارش مجله فان پی سی، خبرنگاران/لرستان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از وجود 1200 عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر در مرکز اسناد و مفاخر شهرستان خبر داد.

وجود 1200 عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد

نادر ارجمندی در جشن کتاب بروجرد که 26 آبان ماه به مناسبت 29 دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در سالن اداره ارشاد شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بروجرد از ظرفیت بالایی برای تألیف کتاب برخوردار است.

وی شرح داد: در حال حاضر چهار انتشارات در سطح شهرستان فعالیت دارند که از ابتدای سال تا به امروز 65 عنوان کتاب به چاپ رسانده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: این چهار انتشارات شهرستان از ابتدای سال تا به امروز 65 عنوان کتاب به چاپ رسانده اند و تعدادی در وزارتخانه هست که تا انتها سال امید می رود به 80 عنوان برسد.

ارجمندی اضافه نمود: با توجه به ظرفیت موجود، تلاش کردیم مرکز اسناد و مفاخر بروجرد را ایجاد کنیم که در این مجموعه نزدیک 1400 جلد کتاب و 1200 عنوان از بیش از 400 نویسنده بروجردی در این مرکز وجود دارد.

وی بیان نمود: انتشارات شهرستان در دوران کرونا تعطیل نبودند و چراغ چاپ کتاب در بروجرد را روشن نگه داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد ادامه داد: امیدواریم با شناسایی مؤلفین بروجردی به این سمت برویم که بتوانیم انجمن اهل قلم شهرستان بروجرد را ایجاد کنیم تا نویسندگان بهتر بتوانند کتاب هایشان را به چاپ برسانند.

ارجمندی بیان کرد: با توجه به برگزاری کنگره 6300 شهید لرستان در صدد هستیم زندگینامه 1500 شهید شهرستان بروجرد را با کمک دبیرخانه کنگره آماده و به چاپ برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1069

به "وجود 1200 عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "وجود 1200 عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 1200 عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید