واکنش جبلی به انتقاد ها از مصاحبه با رئیس جمهور

به گزارش مجله فان پی سی، رییس صداوسیما در واکنش به سوالی درباره مصاحبه با رییس جمهور که با انتقاد هایی همراه بود، از مصاحبه های منصفانه و سازنده در آینده اطلاع داد.

واکنش جبلی به انتقاد ها از مصاحبه با رئیس جمهور

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه ملاقات و مصاحبه با نمایندگان تشکل های دانشجویی در جمع خبرنگاران درباره پخش برنامه صریح مصاحبه محور بیان نمود: ما برنامه مصاحبه محوری را طراحی خواهیم کرد که موضوع آن انتقاد از صداوسیما باشد، چون ما به نقد های منصفانه همراه با ارائه راه چاره احتیاج داریم.

وی ادامه داد: این نقد ها به ما یاری می نماید به صورت شفاف و منصفانه و بعلاوه با ارائه راه چاره در سازمان صداوسیما باشد.

جبلی در پاسخ به خبرنگار مهر درباره انتقاد های مطرح شده درباره مصاحبهی رئیس جمهور و اینکه آیا بنا دارید مصاحبه ها صریح و چالشی باشد؟ گفت: امیدواریم در مصاحبه های آینده نهاد رسانه ای دولت و نهاد رسانه ای ریاست جمهوری با همکاری صداوسیما بتوانند نقش سازنده تری را در رساندن صدای مردم و مطالبه از مسئولان و مصاحبه منصفانه و مطالبه گرانه از مقامات عالی در کشور ایفا نمایند.

وی در ادامه درباره نقش رادیو در رسانه ملی گفت: نقش رادیو آنقدر مهم است که رسانه ای که توانست فتنه سامانه های سوخت را خنثی کند رادیو بود. رادیو رسانه صمیمی گرم و همراه با مردمی است که در بیشتر مواقع به تنهایی می تواند مدیریت بسیاری از چالش ها و مدیریت فرهنگی را به عهده بگیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1096

به "واکنش جبلی به انتقاد ها از مصاحبه با رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جبلی به انتقاد ها از مصاحبه با رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید