هوش مصنوعی از رویا تا واقعیت

به گزارش مجله فان پی سی، نشست کاربرد هوش مصنوعی در صنعت پولی و مالی با حضور جمعی از مدیران فعالان و کارشناسان این صنعت ذیل رویداد اینوتکس 2024 در سالن سراج پارک فناوری پردیس برگزار گردید. در این نشست، ضمن اشاره به نقش مهم هوش مصنوعی در آینده دنیا، بر لزوم حرکت سریع و با کیفیت کشور به سمت استفاده از هوش مصنوعی در حکمرانی تاکید شد.

هوش مصنوعی از رویا تا واقعیت

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس2024، در ادامه پنل کاربری هوش مصنوعی در صنعت پولی و مالی از رویا تا واقعیت با حضور هشام فیلی رئیس موسسه هوش مصنوعی و فناوری شناختی بانک ملت، مهدی تقی پور مدیرعامل به پرداخت ملت مهدی محمدی رئیس انجمن مدیریت فناوری و نوآوری، علی بنیادی نایینی معاون طرح و توسعه و عضو هیئت عامل بیمه مرکزی، علی عبداللهی مشاور نوآوری و فناوری گروه بهسازان فردا (هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ملت) برگزار گردید.

بحران سرمایه انسانی در فضای نوآوری، ایجاد استارت آپ مبتنی بر هوش مصنوعی و نقش آن در جلوگیری از فرار مغزها و مهاجرت نخبگان، بحران رقابت با کشورهای خارجی به ویژه با ایجاد زمینه همکاری متخصصان داخلی با استارت آپ های خارجی، ضرورت پرهیز از شعارزدگی و ورود جدی به میدان عمل، پرهیز از سیاه نمایی و بیان واقعیت ها، از مهمترین سرفصل های این پنل بود.

ضرورت پرهیز از ادبیات فناورزده، تسهیل مسیر ورود دانشگاهیان و دانش آموختگان به بازار واقعی هوش مصنوعی در اکوسیستم نوآوری و فناوری، ارتقا دانش مدیران صنعتی در حوزه هوش مصنوعی، پالایش قوانین و چابکی مقررات برای استفاده از ابزار هوش مصنوعی، از دیگر محورهای آنالیز شده در این نشست بود.

سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس 2024 از 18ام تا 21ام اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد

منبع: مجله شنبه
انتشار: 22 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1403 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1476

به "هوش مصنوعی از رویا تا واقعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی از رویا تا واقعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید