نکات مثبت و منفی صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، پاداش چشمگیر در انتظار سرخ ها

به گزارش مجله فان پی سی، تیم فوتبال پرسپولیس پیروز شد با شکست تیم النصر عربستان به ملاقات نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری صعود کند. این دومین حضور پرسپولیس در فینال این رقابت ها در چهار سال گذشته است.

نکات مثبت و منفی صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، پاداش چشمگیر در انتظار سرخ ها

برای سفر با تور سفر پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با اینکه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا به خودی خود اتفاق خوب و مثبتی است، اما این صعود پرسپولیس هم اتفاقات مثبت زیادی دارد و هم اتفاقات منفی که در این گزارش قصد داریم تمام اتفاقات مثبت و منفی سود را آنالیز کنیم.

غیبت ستاره ها در فینال

همانطور که همه می دانند پیش از شروع بازی پرسپولیس و النصر، عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر آنچه شادی نژادپرستانه در بازی با پاختاکور اعلام شد شش ماه محروم و 10 هزار دلار جریمه شد. یعنی اگر باشگاه پرسپولیس نتوانند محرومیت آل کثیر را کم کند، این مهاجم تأثیرگذار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهد داشت.

غیر از آل کثیر، پرسپولیس در فینال وحید امیری و احسان پهلوان را هم به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. یعنی سه بازیکن مهم و تاثیرگذار پرسپولیس غایبان مهم سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند.

مسئله دیگر که شاید پرسپولیس را اذیت کند خستگی است. فینال لیگ قهرمانان آسیا در کوران مسابقات فصل آینده لیگ برتر کشورمان برگزار می گردد و همین مسئله ممکن است شاگردان گل محمدی را با خستگی به فینال بفرستند، البته قطعاً کادر فنی پرسپولیس برای این مسئله برنامه های خاص خودش را دارد.

پاداش چشمگیر

غیر از مسائل منفی که گفته شد، صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا نکات مثبت زیادی دارد. مهمترین نکته این صعود پاداش بیش از دو میلیون دلاری کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس است که به فینال رسیده، که با دلار فعلی بیشتر از 90 میلیارد تومان می گردد. حالا اگر پرسپولیس پیروز گردد قهرمان گردد این مبلغ دو برابر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 409

به "نکات مثبت و منفی صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، پاداش چشمگیر در انتظار سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مثبت و منفی صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، پاداش چشمگیر در انتظار سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید