نامه مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی به دادستان؛ جلوی اسکان گردشگران و مسافران را در منازل شخصی بگیرید

به گزارش مجله فان پی سی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی طی نامه به دادستان مرکز استان درخواست کرد از تبلیغ برای اسکان در منازل شخصی و بعضی آپارتمان های مشهد در فضای مجازی جلوگیری گردد.

نامه مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی به دادستان؛ جلوی اسکان گردشگران و مسافران را در منازل شخصی بگیرید

ابوالفضل مکرمی فر طی نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نوشته است: براساس آنالیز های به عمل آمده تعدادی از بهره برداران آپارتمان ها و منازل شخصی مبله به صورت غیرمجاز به وسیله تبلیغ در سایت های دیوار و شیپور بازاریابی و اسکان گردشگران و مسافران در منازل شخصی را انجام می دهند.

در ادامه آمده است: حسب مصوبات ستاد خدمات سفر استان و تاکید استاندارخراسان رضوی از آن جایی که اسکان و ارائه خدمات به زائران و گردشگران توسط این نوع واحدها و کلیه واحدهایی که فاقد هرگونه مجوزی هستندممنوع است و با توجه به شیوع ویروس کرونا که منازل شخصی گسترش و خطرپذیری ابتلا به آن در سطح شهر را بالا می برند، در زمینه منع تبلیغات مذکور در سایت ها و شبکه های مجازی مانند دیوار و شیپور دستور اقدام مقتضی صادر فرمائید.

منبع: تسنیم

منبع: چمدان
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 76

به "نامه مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی به دادستان؛ جلوی اسکان گردشگران و مسافران را در منازل شخصی بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی به دادستان؛ جلوی اسکان گردشگران و مسافران را در منازل شخصی بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید