آموزش های بازاریابی دیجیتال به فعالان صنایع دستی ارائه می گردد

به گزارش مجله فان پی سی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: آموزش های بازاریابی دیجیتال به فعالان صنایع دستی ارائه خواهد شد.

آموزش های بازاریابی دیجیتال به فعالان صنایع دستی ارائه می گردد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، پویا محمودیان روز آدینه 23 مهرماه 1400 در نشست با هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: آموزش های بازاریابی، بازارداری، بازارسازی و بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) و استمرار آن با یاری بخش خصوصی از مهم ترین نیازهای هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور است.

او اضافه نمود: در دوران شیوع ویروس کرونا آسیب های جدی به حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور وارد شد.

محمودیان توضیح داد: تقویت حمایت از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با هدف ارتقای صادرات تولیدات این بخش به کشورهای خارجی از دیگر اقدامات این معاونت در دوران شیوع ویروس کرونا است.

او یادآور شد: شناسایی نخبگان استانی در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی با هدف یاری به تحقق برنامه های این وزارتخانه و بعلاوه در دستور کار است.

او با اشاره به ثبت شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد و کوشش برای ثبت آن به عنوان شهر جهانی نمد گفت: در این راستا یاری های مسئولان استانی و مجموعه مدیریت شهری می تواند تاثیرگذار باشد.

محمودیان اضافه نمود: افتخار ثبت شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد به تمامی هنرمندان و فعالان صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اختصاص دارد.

او اضافه نمود: چهارمحال و بختیاری علاوه بر صنایع دستی و هنرهای سنتی شهری، توان و پتاسیل بالایی در حوزه روستایی و عشایری دارد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1021

به "آموزش های بازاریابی دیجیتال به فعالان صنایع دستی ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش های بازاریابی دیجیتال به فعالان صنایع دستی ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید