آموزش های بازاریابی دیجیتال به فعالان صنایع دستی ارائه می گردد
به گزارش مجله فان پی سی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: آموزش های بازاریابی دیجیتال به فعالان صنایع دستی ارائه خواهد شد.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، پویا محمودیان روز آدینه 23 مهرماه 1400 در نشست با هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: آموزش های بازاریابی، بازارداری، بازارسازی و بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) و استمرار آن با یاری بخش خصوصی از مهم ترین نیازهای هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور است.
او اضافه نمود: در دوران شیوع ویروس کرونا آسیب های جدی به حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور وارد شد.
محمودیان توضیح داد: تقویت حمایت از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با هدف ارتقای صادرات تولیدات این بخش به کشورهای خارجی از دیگر اقدامات این معاونت در دوران شیوع ویروس کرونا است.
او یادآور شد: شناسایی نخبگان استانی در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی با هدف یاری به تحقق برنامه های این وزارتخانه و بعلاوه در دستور کار است.
او با اشاره به ثبت شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد و کوشش برای ثبت آن به عنوان شهر جهانی نمد گفت: در این راستا یاری های مسئولان استانی و مجموعه مدیریت شهری می تواند تاثیرگذار باشد.
محمودیان اضافه نمود: افتخار ثبت شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد به تمامی هنرمندان و فعالان صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اختصاص دارد.
او اضافه نمود: چهارمحال و بختیاری علاوه بر صنایع دستی و هنرهای سنتی شهری، توان و پتاسیل بالایی در حوزه روستایی و عشایری دارد.
منبع: توریسم آنلاین