معرفی زیباترین جزایر اروپایی برای گذراندن تعطیلات ، بخش دوم

به گزارش مجله فان پی سی، زیباترین جزایر اروپایی برای گذراندن تعطیلات

اگر شما می خواهید برای رفتن به اروپا طیف گسترده ای از فرهنگ ها را از سراسر قاره های دنیا در کنار یکدیگر مشاهده نمایید پس برترین پیشنهاد به شما اقامت در قسمت های ساحلی جزایر می باشد. برای تعطیلات بعدی خود می توانید به یکی از این جزایر عجیب و البته مجذوب کننده در اروپا بروید. مطمئنا این می تواند یک تجربه منحصر به فرد باشد که به سادگی فراموشتان نخواهد شد. نویسنده خود از کشورهای ایتالیا، یونان، اسپانیا و پرتغال استقبال بسیاری می کند که البته همه این کشورها دارای جزایر بسیاری در سرزمین های خود می باشند. همانطور که شما زمانی که از سرزمین اصلی خود دور می شوید و در جزیره ای زندگی می کنید، فرهنگ ها و سنت ها نیز متفاوت می باشد. در اینجا لیستی از زیباترین جزایر اروپایی را که می توانید تعطیلات خود را در آن ها بگذرانید به شما پیشنهاد خواهیم داد و شما می توانید هر کدام از آن ها را از میان جزایر مدیترانه ای و یا اقیانوس اطلس انتخاب نمایید و البته دقت کنید که حتما کرم ضد آفتاب و دوربین عکاسی همراه خود داشته باشید. در بخش اول این مطلب با تعدادی از این جزایر آشنا شدیم حال با خبرنگاران همراه شوید تا بعضی دیگر از زیباترین جزایر اروپایی را با یکدیگر بشناسیم.

معرفی زیباترین جزایر اروپایی برای گذراندن تعطیلات ، بخش دوم

جزایر سیبنیک | Šibenik Islands

جزایر سیبنیک در داخل Dalmatia مرکزی که رودخانه Krka آن را به دریای Adriatic تخلیه می نماید به عنوان جواهری در مجمع الجزایر می باشد. این جزیره بخشی از کرواسی بوده و آن ها برای دفاع از حملات ارتش یوگوسلاوی و صرب ها در طول جنگ کرواسی از سال 1991 تا 1995 بسیار قوی شدند. چهار قلعه اصلی در این نقطه واقع شده اند که می توان آن ها را مشاهده کرده و تمام آسیب های معماری که در جنگ های اخیر به آن وارد شده تعمیر شده است. جمعیت نسبتا کم این جزیره یکی دیگر از شگفتی های آن می باشد. در زمان بازدید از این جزیره نباید فراموش کنید که حتما از جزایر پارک ملی Kornati، پارک ملی Krka و بعلاوه پارک ملی Plitvice Lakes تماشا نمایید تا معنای واقعی یکی از زیباترین جزایر اروپایی را به درستی درک نمایید. آبشارهایی را شما مشاهده خواهید نمود که واقعا خیره نماینده می باشد. در خود شهر شما می توانید از کلیسای مرکزی Šibenik و بعلاوه کلیسای جامع St. James به عنوان یک سایت میراث جهانی بازدید نمایید. محله Dolac در مرکز شهر نیز دارای بیش از 100 کافه با موسیقی زنده می باشد. شما ممکن است تمایل داشته باشید تا بازدید خود از جزایر سیبنیک را در یکی از جشنواره های سالانه انجام دهید. جشنواره بچه ها در ماه ژوئن شروع می شود و بعلاوه روز St. James به عنوان مدافع شهر هر ساله در تاریخ 25 ژوئیه برگزار می شود.

ایسلند | Iceland

ایسلند ممکن است اولین مکانی نباشد که شما به عنوان زیباترین جزایر اروپایی برای گذراندن تعطیلات در نظر داشته باشید اما این کشور که به شکل جزیره می باشد گردشگران را ناامید نکرده و برنامه های مرسوم خود را برای گردشگر ها دارد. شما می توانید منظره ها خالص و دست نخورده ای در این جزیره وجود داشته که به عنوان بزرگترین منطقه غیر مسکونی در اروپا شناخته می شود. لذت بردن از جنگل ها، بیابان هایی با ماسه های سیاه و بعلاوه استخرهای آب جوش از تماشای های این منطقه به شمار می آید. این چشمه های آب گرم به شما اجازه می دهد تا بتوانید در تمام طول سال در فضای باز از آن ها استفاده نمایید و البته این جزیره دارای آتشفشان نیز هست، آتشفشانی که نام آن را کسی نمی تواند بخواند و نامش Eyjafjallajökull است. در هر سفری که به ایسلند انجام می شود شما می بایست حتما تجربه اسب سواری بر اسب های ایسلندی را داشته باشید. این گونه از موجودات زیبا در قرن نوزدهم میلادی به وسیله وایکینگ ها به این جزیره آورده شده است. شما با تماشا زیبایی های طبیعی و چشم اندازهای دست نخورده این منطقه شگفت زده خواهید شد پس بهتر است به وسیله هدایت به نام Bjarni Páll و همسر او به نام Elsa که هر دو اهل Saltvík می باشند به گشت و گذار در این منطقه ها بپردازید. این تور شما را از میان دریاچه M vatn و Ódáahraun و بزرگترین میدان گاو بازی ایسلند و بعلاوه آبشار Goafoss می گذراند.

جزایر مالتا | Malta Islands

دوستداران تاریخ و بعلاوه باستان شناسان تازه وارد علاقه زیادی به تماشا جزایر مالتا دارند. عبادتگاه The Neolithic در حدود هزار سال قبل از اهرام مصر با بلوک های 20 تنی ساخته شده است. این تمدن های باستانی این چنین شاهکارهایی را انجام داده اند بسیار قابل توجه می باشد. شما بعلاوه می توانید از جزیره St. Paul نیز تماشا نمایید، اینجا جایی است که کشتی سنت پائول غرق شده است. در اینجا شما می بایست از مکان هایی که شوالیه St. John از مسیحیت حمایت می نماید نیز تماشا نمایید. این جزیره فقط دارای شگفتی های تاریخی نیست و در کنار موارد باستانی دارای سواحل بسیار زیبا نیز می باشد. راه رفتن و پیاده روی در این جزیره و بعلاوه گشت و گذار با قایق در اطراف ان می تواند بسیار لذت بخش بوده و آن را در فهرست زیباترین جزایر اروپایی قرار دهد.

ایبیزا | Ibiza

این که شما در پی این باشید که از سرگرمیات در یک جزیره لذت ببرید و یا اینکه از تماشا منظره ها شگفت انگیز استفاده نمایید ما می توانیم به شما جزیره ایبیزا در اسپانیا که یکی از زیباترین جزایر اروپایی می باشد را پیشنهاد کنیم. در این منطقه باشگاه های معروفی به نام Pacha، Amnesia و بعلاوه Privilege وجود داشته که شما می توانید در آن ها افراد مشهور را نیز دیدار نمایید. اگر در پی این موارد نیز نمی باشید شما می توانید از تماشای غروب آفتاب در این جزیره لذت ببرید. منطقه ها غیر مسکونی در ساحل غربی این مکان به نام Cala dHort برای این کار وجود دارد.

جزیره الگارو | The Algarve

خورشید در این جزیره در که سواحل جنوبی کشور پرتغال واقع شده است در 300 روز از سال می تابد. این منطقه بارندگی کمی داشته و بنابراین جای تعجب نیست که به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و بعلاوه یکی از زیباترین جزایر اروپایی به شمار رود. این جزیره فوق العاده زیبا و ارزان می باشد. انواعی از هتل ها، آپارتمان های اجاره ای و بعلاوه خانه های روستایی و بعضی از ویلاها در بخش غربی آن می باشد. در میان بیش از 150 ساحلی که در این جزیره وجود دارند، ساحل Praia da Falésia در نزدیکی Albufeira و Praia da Camilo در نزدیکی Lagos و بعلاوه Praia da Marinha در نزدیکی Lagoa دارای صخره های سنگی بسیار مناسبی برای عکاسی می باشد.

جزیره کرته | Crete

کرته که یکی از جزایر یونان می باشد همچون دیگر سواحل این کشور یکی از برترین ها بوده و از طرفی یکی از زیباترین جزایر اروپایی می باشد. البته که این مکان بزرگترین جزیره از نظر تنوع زمین شناسی در یونان می باشد بنابراین سواحل اینجا آرام، جمع و جور و کمی شلوغ است. برای تماشا زیبایی های آن می توانید به Balos Lagoon در نزدیکی Kissamos در ساحل غربی رفته و یا خود را به ساحل Elafonisi Beach برسانید بعلاوه در غرب جزیره کرته می توانید با شن های صورتی رنگ سواحل ان دیدار نمایید. شما گزینه های دیگری نیز دارید و می توانید با حضور در Vai Beach در نزدیکی Sitia در شمال شرقی از بزرگترین نخل طبیعی اروپا تماشا نمایید. علاوه بر این شما می توانید با رفتن به Matala Beach در سواحل جنوبی به محلی برسید که بتوانید یک وعده ناهار از غذاهای دریایی را تجربه نمایید.

جزیره کورنوال | Cornwall

صدها ساحل در امتداد این جزیره ناهموار در اقیانوس اطلس و در جنوب انگلستان وجود دارد و به عنوان نقطه ای ایده آل برای گشت و گذار شناخته می شود. بعضی از افراد برای سرگرمی در ساحل، بعضی دیگر برای خرید و سایرین برای صرف غذاهای دریایی به این مکام خواهند آمد. همه چیز در اینجا بکر و دست نخورده و وحشی می باشد، و درست همانگونه تنظیم شده تا الهام بخشی برای هنرمندان بوده و محلی مورد علاقه برای دوستداران ماجراجویی به شمار می آید. برای اینکه از تماشا منظره ها طبیعی نهایت لذت بصری را ببرید پیشنهاد می کنیم که از سواحل اطراف St. Ives به ویژه Porthmeor تماشا نمایید. اینجا مکانی است که شما با تماشا Kynance Cove در نگاه اول مجذوب آن شده و شگفت رده خواهید شد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که در سفر خود حتما از روستاهای ماهیگیری Mevagissey و Polperro تماشا نمایید تا به طور کامل متوجه شوید که چگونه جزیره ای مانند کورنوال می تواند این چنین جذب نماینده باشد، چیزی که امروزه کمتر می توان به راحتی آن را پیدا کرد.

در بخش دوم این مطلب نیز سایر زیباترین جزایر اروپایی را برایتان شرح دادیم، با توجه به مطالبی که در بخش های اول و دوم این مطلب مطالعه نمودید احتمالا انتخاب خود را برای تعطیلات پیش رو از میان این جزایر خواهد داشت. هرچند که با جذابیت هایی که هر کدام از این جزایر ارائه می نمایند ممکن است انتخاب یکی از آن ها یکی از سخت ترین کارها باشد.

منبع: www.islands.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1180

به "معرفی زیباترین جزایر اروپایی برای گذراندن تعطیلات ، بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی زیباترین جزایر اروپایی برای گذراندن تعطیلات ، بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید