معرفی ایزی هتل روتردام سیتی سنتر ، 2 ستاره

به گزارش مجله فان پی سی، ایزی هتل روتردام سیتی سنتر | easyHotel Rotterdam City Center

هتلی که امروز آن را مورد آنالیز قرار خواهیم داد، هتل روتردام سیتی سنتر (easyHotel Rotterdam City Center)، در شهر روتردام، مرکز کشور هلند است. این هتل 2 ستاره در یکی از مرکز خریدهای این شهر قرار گرفته است که علاوه بر این که دسترسی به انواع مغازه ها و فروشگاه ها را آسان می نماید، با یک مفهوم منحصر به فرد از دسترسی و اقامت مسافران را آشنا می سازد. اگر قصد دارید تا در آینده ای نزدیک به کشور هلند و شهر روتردام سفر کنید و بلیط پرواز به سمت این شهر را دارید و می خواهید تا هزینه های خود را مدیریت نمایید، در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر؛ خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل روتردام سیتی سنتر را تا دیدنی های روتردام را معرفی و آنالیز نماییم.

معرفی ایزی هتل روتردام سیتی سنتر ، 2 ستاره

خدمات رفاهی ایزی هتل روتردام سیتی سنتر

هتل روتردام سیتی سنتر دارای خدمات پذیرش 24 ساعته است و در هر زمانی که مسافری به این هتل مراجعه نمایند، می توانند به آسانی اتاقی که رزرو نموده بودند را دریافت نماید. پرسنل هتل همگی به زبان های هلندی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند و مسافران هتل، می توانند به این زبان ها مختلف با آنان ارتباط برقرار نمایند. در هتل دیالوگ استکهلم، مسافرانی که حیوان خانگی دارند نمی توانند آن را به همراه خود داشته باشند.

از جمله خدمات هتل که می توانید از آن استفاده نمایید این است که در این هتل در صورت احتیاج در هنگام رزرو اتاق، درخواست اتاقی با گاوصندوق کنید. اگر در مدت زمان اقامتتان از خودروی شخصی استفاده می کنید باید این نکته را بدانید که هتل دارای پارکینگ عمومی است و برای استفاده از آن احتیاجی به رزرو اختصاصی و از قبل ندارید. در این هتل، در تمامی فضاهای عمومی و اتاق ها مسافران امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان را دارند. برای پذیرش در این هتل ساعت 15 بعد از ظهر و برای خروج باید از ساعت 10 ظهر اتاق را تحویل دهید.

اگر به همراه خود فرزندتان را می برید باید بدانید که با این که اتاق های این هتل ظرفیت معلومی دارد اما از بچه ها شما به همراهتان استقبال می کننند. اگر می خواهید تا از نرخ حضور بچه ها در این هتل با خبر شوید، باید مستقیما به وب سایت رسمی این هتل مراجعه فرمایید. از دیگر خدمات این هتل می توان به سرویس روزانه خدمات نظافت اتاق ها، اتاق کنفراس، سالن تلویزیون، روزنامه صبح، خدمات خشکشویی با هزینه اضافی، حمل بار، اتاق ضد آلرژی، ویلچر، امکانات مناسب افراد کم توان و نا توان می باشد.

در این هتل استعمال دخانیات ممنوع است و برای آن فضای مخصوصی تعبیه نشده است. لابی این هتل در تمامی روز باز است و هر وقت بخواهید می توانید از آن استفاده نمایید. کلیه اتاق های این هتل 2 ستاره دارای دیوارهای ضد صدا هستند و بعلاوه اتاق مخصوص خانواده نیز در این هتل موجود است. خدمات بسته بندی بارهای مسافران نیز در این هتل انجام می گیرد. در این هتل می توانید از اتاق کنفرانس، خدمات تجاری و صرافی آن استفاده نمایید.

امکانات سرگرمیی ایزی هتل روتردام سیتی سنتر

در این هتل 2 ستاره نیز با انتخاب های زیادی برای سرگرمی روبرو نیستید با این حال می توانید از اتاق تلویزیون این هتل بهره ببرید. در این هتل می توانید از وعده صبحانه استفاده نمایید و در عوض از سوپر مارکت ها و رستوران های بسیار زیادی که در اطراف این هتل موجود است، استفاده نمایید. می توانید از تراس آفتاب این هتل برای اوقات آرامش خود استفاده نمایید. نوشیدنی های گرمی همانند؛ چای، قهوه، شکلات داغ و آب میوه ا در این هتل می توانید نوش جان نمایید و این را از قلم نیاندازید که از خدمات اجاره دوچرخه این هتل حتما استفاده نمایید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های این هتل 2 ستاره را می توان گفت که امکانات رفاهی معمولی و خوبی در خود دارند. تمامی اتاق های این هتل دارای دستگاه تصفیه و تنظیم هوا هستند که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند. تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت ماهوره ای، دستگاه پخش موزیک، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام، حوله تمیز و در کل امکاناتی مدرن را در خود دارا می باشند.

اتاق های هتل

  • اتاق های استاندارد دابل (Standard Double): مساحت این اتاق ها 12 متر است و دارای یک تخت 2 نفره است.
  • اتاق های توئین (Twin): مساحت این اتاق ها 12 متر است و دارای 2 تخت 1 نفره است.
  • اتاق های اسمال دابل (Small Double): مساحت این اتاق ها 9 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره است.
  • اتاق های سوپریور دابل (Superior Double): مساحت این اتاق ها 16 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره است.
  • اتاق های تریپل (Triple): مساحت این اتاق ها 17 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره و 1 تخت یک نفره است.
  • اتاق های کوادروپل (Quadruple): مساحت این اتاق ها 25 متر است و دارای 2 تخت 1 نفره و یک تخت 2 نفره است.
  • اتاق های سوپریور دابل (Superior Double): مساحت این اتاق ها 12 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره است.

فاصله ایزی هتل روتردام سیتی سنتر تا جاذبه های روتردام

  • کلیسای سنت لارنز کرک: این کلیسا 1.6 کیلومتر دورتر بوده که 9 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • موزه بویمنس فن بنینگ: این موزه 1.4 کیلومتر دورتر بوده که 7 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • شونهوون: این محله 29 کیلومتر دورتر بوده که 41 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • دلفشاون: این محله 2.9 کیلومتر دورتر بوده که 9 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • باغ وحش سلطنتی: این باغ وحش 4.9 کیلومتر دورتر بوده که 11 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • تالار هنر روتردام: این تالار 1.2 کیلومتر دورتر بوده که 6 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

موقعیت ایزی هتل روتردام سیتی سنتر

می توانید موقعیت مکانی هتل روتردام سیتی سنتر را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هلند، روردام، خیابان وست بلیک، شماره 67

Westblaak 67, 3012 KE Rotterdam, Netherlands

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1491

به "معرفی ایزی هتل روتردام سیتی سنتر ، 2 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ایزی هتل روتردام سیتی سنتر ، 2 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید