مصطفوی: اتفاقات دربی تمام شد، ما به نجابت و اصالت مان افتخار می کنیم، حسینی بازی ننموده اما روحیه اش را حفظ نموده است

به گزارش مجله فان پی سی، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال به تمجید از سیدحسین حسینی سنگربان این تیم پرداخت و گفت که او با وجود عدم حضور در ترکیب اصلی، روحیه اش را حفظ نموده است.

مصطفوی: اتفاقات دربی تمام شد، ما به نجابت و اصالت مان افتخار می کنیم، حسینی بازی ننموده اما روحیه اش را حفظ نموده است

به گزارش خبرنگاران، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: بازی بسیار سخت و مسئله ای برابر ذوب آهن خواهیم داشت. ذوب آهن تیمی است که از لحاظ ساختار دفاعی مستحکم است و در ضربات ایستگاهی و ضدحملات خطرناک نشان می دهد.

وی در ادامه اضافه کرد: بازی آنها مقابل گل گهر را تحلیل کردیم و راهکارهای لازم دیده شده است. امیدوارم مثل دو بازی قبل که استقلال فوتبال خوبی بازی کرد باز هم این اتفاق بیفتد و خوب بازی کنیم و البته در کنارش اشتباهات کمتر باشد تا نتیجه بازی به سودمان رقم بخورد.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط شیخ دیاباته و اینکه گفته می شود خواستار جدایی شده است، گفت: از اینکه دیاباته می خواهد جدا شود یا خیر، اطلاعی ندارم. مصدومیت این بازیکن امروز آنالیز می شود و اگر بتواند یاری کند از او استفاده خواهد شد.

مصطفوی در خصوص اینکه آیا امکان دارد سیدحسین حسینی فردا درون دروازه قرار بگیرد، یادآور شد: از حسینی که کاپیتان دوم استقلال است، بسیار تشکر می کنم چون خیلی خوب همکاری لازم را در تمرینات داشته است و با اینکه بازی ننموده روحیه و انگیزه خود را حفظ نموده است. بازی کردن هر بازیکنی به کادر فنی باز می شود.

وی در خصوص توهین های افشین پیروانی به نیمکت استقلال در دربی 95 گفت: اتفاقات مربوط به دربی تمام شده است و تمرکزمان برای ملاقات حذفی مقابل ذوب آهن است. ما به نجابت و اصالت مان افتخار می کنیم. راه کادر فنی و بازیکنان ما در طول تاریخ از نظر اخلاقی با باشگاه های دیگر متفاوت بوده است و هر باشگاهی فرهنگ خودش را دارد. باشگاه استقلال از بدو تأسیس خود ثابت نموده که این اصالت ذاتی است. ما روش کاری خودمان را داریم و به روش هایی که سایر تیم ها استفاده می نمایند، احترام می گذاریم. در سرانجام برای تیم مان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 856

به "مصطفوی: اتفاقات دربی تمام شد، ما به نجابت و اصالت مان افتخار می کنیم، حسینی بازی ننموده اما روحیه اش را حفظ نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: اتفاقات دربی تمام شد، ما به نجابت و اصالت مان افتخار می کنیم، حسینی بازی ننموده اما روحیه اش را حفظ نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید