مسدود بودن 11 جاده کشور و بازگشایی برخی جاده های کشور

به گزارش مجله فان پی سی، 11 محور شریانی کشور به دلیل بارش شدید برف همچنان مسدود است.

مسدود بودن 11 جاده کشور و بازگشایی برخی جاده های کشور

یاسر خالدی مسئول مرکز مدیریت راه های کشور گفت:

در حال حاضر آزادراه زنجان- قزوین، محور قدیم زنجان- قزوین، آزادراه قزوین- رشت، محور قدیم قزوین- رشت، محور قدیم قم- تهران، آزادراه تهران- ساوه، محور ساوه- بوئین زهرا، محور قزوین- همدان، محور کندوان، محور چرمشهر محدوده حرم تا حرم و محور کیاسر- دامغان مسدود است و ماموران راهداری در تلاشند این محورها را هر چه سریع تر بازگشایی نمایند.

وی اضافه کرد:

با یاری ماموران راهداری راستا تهران- قم و هراز- فیروزکوه بازگشایی شده و تردد خودروها هم اکنون در این محورها در حال اجرا است.

به گفته او، 7 محور غیر شریانی اولنگ - شاهرود، گنجنامه- تویسرکان، سی سخت- سمیرم، پونل- خلخال، طارم- زنجان، تهم- چورزق- زنجان و شمشک - دیزین همچنان تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

مسئول مرکز مدیریت راه های کشور از تمام هموطنان خواست به توصیه ماموران راهداری در سراسر کشور توجه نموده و از تردد در محورهای مسدود جدا خودداری نمایند.

خالدی گفت:

هم اکنون محور تهران - ساوه مسدود است اما رانندگان در بعضی از این راستا به وسیله فرعی ها وارد اتوبان می شوند که این موضوع مسائل زیادی را برای راهداران ایجاد نموده است.

مسئول مرکز مدیریت راه های کشور تاکید نمود:

هموطنان برای دریافت اطلاعات راه ها و آخرین شرایط راه های کشور می توانند عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک یا با شماره های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

منبع: کجارو / خبرآنلاین
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1221

به "مسدود بودن 11 جاده کشور و بازگشایی برخی جاده های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدود بودن 11 جاده کشور و بازگشایی برخی جاده های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید