مدیرعامل تازه پرسپولیس انتخاب شد؟

به گزارش مجله فان پی سی، در آبان 1399 بود که وزارت ورزش و جوانان تصمیم به برکناری مهدی رسول پناه و انتخاب جعفر سمیعی به اسم جانشین وی در پست مدیرعاملی گرفت و حالا باتوجه به حضور وزیر تازه، به نظر می رسد تغییرات در باشگاه پرسپولیس به حالت اجتناب ناپذیر رسیده است.

مدیرعامل تازه پرسپولیس انتخاب شد؟

جعفر سمیعی که از تمایل حمید سجادی برای انتخاب مدیرعاملی نو اطلاع دارد، استعفای خود را به وزیر ورزش تحویل داد که این موضوع مورد شب گذشته در برنامه ویژه خبری از سوی وزیر ورزش تایید شد و او مخالفتی را با این استعفا نشان نداد.

با این تفاسیر باید کار جعفر سمیعی و تیم مدیریتی او در پرسپولیس را تمام شده دانست و شمارش معکوس را برای حضور فردی نو در پست مدیرعاملی به راه انداخت؛ شمارشی که احتمالا نتیجه آن بازگشت یکی از مدیران سابق به ساختمان باشگاه خواهد بود.

اگرچه شایعاتی پیرامون مذاکره با مهدی محمدنبی و حبیب کاشانی وجود داشت، اما به نظر می رسد انتخاب وزارت ورزش، علی اکبر طاهری است. مدیرعاملی که پس از ورود برانکو ایوانکوویچ به ایران به مدت دو سال راهنمایی باشگاه را برعهده داشت و قرمز ها به جز یک محرومیت نقل و انتقالاتی، روز های خوبی را در دوره او تجربه کردند.

طاهری که با وزیر ورزش قبلی رابطه چندان خوبی نداشت، پس از لیگ شانزدهم جای خود را به معاونش حمیدرضا گرشاسبی داد و پس از آن به اسم یک آلترناتیو همیشگی برای مدیریت باشگاه باقی ماند و حتی سال گذشته شنیده هایی مبنی بر بازگشت او به جایگاه مدیرعاملی باشگاه وجود داشت که هرگز محقق نشد.

به هرصورت با توجه به اینکه روابط نزدیک و بعضی توصیه ها در انتخاب مدیران استقلال و پرسپولیس تاثیرگذار است تا انتخاب نهایی هیچکس نمی تواند از حضور خود در این پست مطمئن باشد، ضمن اینکه چه بسا انتخاب های عجیبی که در دوره قبلی رقم خورده و شاید بازهم در به همان پاشنه بچرخد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 954

به "مدیرعامل تازه پرسپولیس انتخاب شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل تازه پرسپولیس انتخاب شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید