مخبر: دستگاه ها با دقت اجرای مصوبات سفرهای استانی را پیگیری نمایند

به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا) - معاون اول رییس جمهوری از دستگاه های اجرایی خواست تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفرهای استانی پیگیری نمایند تا شاهد رضایتمندی جامعه و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم باشیم.

مخبر: دستگاه ها با دقت اجرای مصوبات سفرهای استانی را پیگیری نمایند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، جلسه هماهنگی سفر استانی رییس جمهوری به استان سمنان عصر امروز - سه شنبه - به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار گردید.

محمد مخبر در این جلسه با تاکید بر لزوم اجرای کامل و دقیق وعده ها و مصوبات سفرهای استانی رییس جمهوری، گفت: دستگاه های اجرایی فقط پیشنهاداتی را مطرح نمایند که از اجرای کامل آن مطابق با برنامه زمابندی اطمینان داشته باشند.

معاون اول رییس جمهوری بعلاوه از دستگاه های اجرایی خواست تعهدات خود را با جدیت و تا اجرای کامل مصوبات سفرهای استانی پیگیری نمایند تا شاهد رضایتمندی جامعه و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم باشیم.

در این جلسه که در آستانه نهمین سفر استانی رییس جمهوری و با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، ورزش و جوانان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، استاندار سمنان، معاون اجرایی رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و نمایندگان دستگاه ها و نهادهای مرتبط برگزار گردید، توافقات و هماهنگی های لازم در مورد طرح های اولویت دار استان سمنان مورد بحث و تصمیم گیری نهاده شد.

در این نشست بعلاوه دستگاه های اجرایی و بانک های عامل، متعهد به اجرای طرح ها و پروژه هایی برای برطرف مسائل و تنگناهای استان سمنان شدند تا پس از تصویب این طرح ها در سفر استانی رییس جمهور، بسترهای لازم برای سرعت بخشیدن به فرایند توسعه این استان مهیا گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1265

به "مخبر: دستگاه ها با دقت اجرای مصوبات سفرهای استانی را پیگیری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخبر: دستگاه ها با دقت اجرای مصوبات سفرهای استانی را پیگیری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید