طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو را براساس دستور العمل ها اجرایی خواهیم کرد

به گزارش مجله فان پی سی، مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اخبار منتشر شده در سایت های خبری و روزنامه های کثیر الانتشاردر خصوص عدم اجرای طرح اجباری شدن استفاده از ماسک گفت: این طرح به تصویب رسیده است و در صورت ابلاغ دستور العمل این کار اجرایی خواهدشد.

طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو را براساس دستور العمل ها اجرایی خواهیم کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در راستای حفظ سلامت مسافران و پرسنل این شرکت و صیانت از بهداشت و سلامت عمومی نسبت به انجام ضدعفونی و نظافت ایستگاه ها و قطار های مترو اقدام کرده افزود: با توجه به اینکه ایستگاه های خطوط مترو در زیر زمین قرار دارند کارکرد هواساز های ایستگاه ها را افزایش داده ایم تا جابجایی هوا بیشتر شده و از ساکن ماندن هوای داخل ایستگاه ها جلوگیری شود به همین دلیل استفاده از ماسک را به تمامی مسافران توصیه کرده و از مسافران می خواهیم فاصله اجتماعی را در هنگام استفاده از قطار ها رعایت کنند.

وی شرح داد: اقدامات و برنامه ریزی های شرکت بهره برداری مترو براساس سیاست های کلی شهرداری تهران و ستاد ملی مبارزه با کرونا است و در صورت ابلاغ طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو براساس دستور العمل، این کار را اجرایی خواهیم کرد.

نوبخت گفت: برای حفظ و ارتقاء سلامتی مسافران آمادگی هرنوع همکاری برای تامین و توزیع ماسک توسط شرکت ها، خیریه ها و نهاد های تامین و تولید کننده ماسک را داریم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تشکر از مسافرانی که با استفاده از ماسک به نوعی به شکسته شدن زنجیره انتقال کمک می کنند از سایر مسافران نیز خواست تا نسبت به تهیه تامین ماسک و استفاده از آن در مترو اقدام کنند.

نوبخت در انتها اعلام کرد: این شرکت با تمامی امکانات موجود و توان اجرایی خود برای افزایش خدمات جابجایی و افزایش رضایت مندی مسافران تلاش می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 170

به "طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو را براساس دستور العمل ها اجرایی خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو را براساس دستور العمل ها اجرایی خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید