طراحی دکوراسیون آپارتمان کوچک 29 متری - چیدمان

به گزارش مجله فان پی سی، آپارتمان های کوچک امروزه به بخش جدایی ناپذیر شهرهای عظیم تبدیل شده اند. در دکوراسیون آپارتمان کوچک همه چیز باید دقیقا درجای خودش باشد بدون کوچکترین حرکتی. وقتی که شما فقط با چند متر مربع از فضای کف سروکار دارید دیگری جایی برای وسایل اضافه حتی یک چمدان اضافه هم باقی نمی ماند. از کانسپت و مفهوم تا طراحی واقعی چنین آپارتمان کوچکی باید بسیار بسیار دقیق عمل کنید. آپارتمانی که در این پست مشاهده می کنید ویژگی های بالا کاملا در موردش صدق می نماید. در چیدمان و طراحی آپارتمان کوچک این پست هر وسیله ایی هدف و مکان معین به خودش را دارد. هدف طراحان سبکی و سرسری طراحی کردن آپارتمان ها نیست بلکه هدف داشتن استایل مخصوص آپارتمان کوچک است.

طراحی دکوراسیون آپارتمان کوچک 29 متری - چیدمان

جهت دریافت خدمات الاچیق های مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

آپارتمان اول فقط 29 متر مربع مساحت دارد اما با طراحی و چیدمان دقیق خود توانسته راحتیِ لازم برای زندگی مجردی را فراهم کند. استفاده از رنگ های خنثی در دکوراسیون منزل فضا را کاملا باز و عظیم نشان می دهد حتی با وجود فقط دو عدد پنجره که بطور کامل هم باز نمی شوند باز هم این آپارتمان کوچک فضایی دلگیر به خود نمی گیرد.

اتاق خواب که خود بخشی از فضای اتاق نشیمن را تشکیل می دهد با یک پرده ساده سفید رنگ در مواقع لازم از بخش دیگر این آپارتمان کوچک جدا می گردد و تبدیل به اتاق خوابی کاملا خصوصی می گردد. استفاده از چوب طبیعی سفید و خاکستری رنگ در طراحی آپارتمان کوچک این پست این اجازه را به مالک می دهد تا در هر زمانی که می خواهد رنگ ها را تغییر داده و به تِم آنها اضافه یا کم کند. البته یکی دیگر از مزایای طرح سفید و خاکستری بخصوص در آشپزخانه این است که غذای رنگارنگ شما به سرعت تمام توجهات را بخود جلب خواهد نمود.

در طراحی حمام و سرویس بهداشتی خانه از رنگ سفید کلاسیک استفاده شده که تماما با دوش حمام هارمونی زیبایی بوجود آورده است. در طراحی سرویس بهداشتی هم نهایت دقت بکار رفته تا از حداقل فضا حداکثر استفاده بگردد که نتیجه آن ساخت روشویی با ابعاد عظیم و مدرن شده است.

طراحی داخلی آپارتمان 29 متری

چیدمان آپارتمان 29 متری

دکوراسیون آشپزخانه آپارتمان 29 متری

موضوعات مرتبط:

نحوه طراحی اتاق خواب آپارتمان کوچک 29 متری

موضوعات مرتبط:

نقشه طراحی در آپارتمان های کوچک

طراحی دکوراسیون آپارتمان کوچک - حمام و سرویس بهداشتی

منبع: اتاق
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 144

به "طراحی دکوراسیون آپارتمان کوچک 29 متری - چیدمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون آپارتمان کوچک 29 متری - چیدمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید