شاسی بلند وارداتی سوزوکی را می توانید به هر شکل که بخواهید، عوض کنید! ، عکس

به گزارش مجله فان پی سی، سوزوکی نسخه ویژه ای از جیمنی LCV را در آلمان رونمایی کرد که به عنوان خداحافظی با این شاسی بلند آفرودی کوچک در شکل غیر برقی آن عمل می نماید. این نسخه ویژه و خاص هورایزن نام دارد.

شاسی بلند وارداتی سوزوکی را می توانید به هر شکل که بخواهید، عوض کنید! ، عکس

امیرمسعود عابدین- سوزوکی جیمنی هورایزن، محدود به 900 دستگاه، با کیت بدنه و بسته لوازم جانبی گسترده رونمایی شد. سوزوکی جیمنی یکی از مجذوب کننده ترین خودروهای وارداتی است که قرار است به وسیله راسا خودرو به بازار ایران بیاید. این خودرو به علت ظاهر جعبه ای شکل خود، کیت های بدنه مشابه با خودروهای مشهوری مانند مرسدس بنز G کلاس روی آن قابل اجرا است و همین موضوع باعث فروش قابل قبول جیمنی در دنیا شده است.

جیمنی هورایزن مجهز به جلوپنجره نو با نوشته سوزوکی، صفحه آلومینیومی روی سپر، رکاب های کناری و روکش چرخ زاپاس با برند سوزوکی بوده و از جیمنی استاندارد متمایز می گردد. این نسخه ویژه به طور انحصاری با رنگ خاکستری همراه با ادوات مشکی رنگ موجود است.

زیر کاپوت خودرو موتور بنزینی 1.5 لیتری تنفس طبیعی واقع شده است که 101 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. برای هورایزن، این پیشرانه فقط می تواند به گیربکس دستی متصل گردد و نیرو را به هر چهار چرخ ارسال کند. قوانین آلایندگی اروپا سوزوکی را مجبور نموده که جیمنی را از سال 2021 فقط به صورت LCV در اروپا و بریتانیا عرضه کند.

900 دستگاه از سوزوکی جیمنی هورایزن اکنون در نمایندگی های منتخب سوزوکی در آلمان با قیمت 35 هزار دلار (معادل 2 میلیارد تومان) موجود است. برای زمینه، قیمت پایه جیمنی در بازار آلمان حدود 32 هزار دلار است. سوزوکی تایید نموده که نسخه تمام برقی جیمنی در دست توسعه است و قبل از سال 2030 وارد بازار خواهد شد.

منبع: carscoops

32254

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 تیر 1403 بروزرسانی: 20 تیر 1403 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1485

به "شاسی بلند وارداتی سوزوکی را می توانید به هر شکل که بخواهید، عوض کنید! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند وارداتی سوزوکی را می توانید به هر شکل که بخواهید، عوض کنید! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید