شارجه یکی از ارزان ترین مقاصد 5 ستاره در جهان شناخته شد

به گزارش مجله فان پی سی، شارجه، سومین شهر پرجمعیت امارات متحده عربی، در کرانه جنوبی ساحل خلیج فارس، به عنوان یکی از ارزان ترین مقاصد لوکس و پنج ستاره در جهان، شناخته شد.

شارجه یکی از ارزان ترین مقاصد 5 ستاره در جهان شناخته شد

شارجه در میان مقاصد گردشگری و تعطیلات ایده آل جهان، با کاهش مالیات توریستی، به بازدیدکنندگان کمک می کند که از اقامت مجلل 5 ستاره با هزینه های مناسب، لذت ببرند.

حوزه شمالی کشور امارات متحده عربی، از طریق یک موتور جستجوی جهانی سفر، عنوان پنجمین شهر با مکان های اقامتی لوکس برای جهانگردان با هزینه هایی ارزان تر را به خود اختصاص داد.

در بین 100 شهری که مکان های اقامتی لوکس 5 ستاره را با قیمتی معقول در اختیار گردشگران قرار می دهند، تنها اقامتگاه های مصری شارم الشیخ (Sharm El Sheikh) و هورگادا (Hurghada)، سوفیا و کوالالامپور، در مقایسه با شارجه ارزان تر بودند.

اقامتگاه های 5 ستاره شهر شارجه با هزینه میانگین 497 درهم امارات متحده عربی (690 هزار تومان) به ازای هر شب، اقامتی دلچسب را به گردشگران پیشنهاد می کنند. در میان مکان های اقامتی 5 ستاره شارجه، ارزان ترین آن ها، شارم الشیخحد (Sharm El Sheikhhad) است که اتاق های مجلل خود را با نرخ میانگین 389 درهم امارات (540 هزار تومان) به ازای هر شب، در اختیار مشتریان قرار می دهد.

شارجه در سال های اخیر، سرمایه گذاری زیادی در بخش گردشگری کرده است که در میان آن ها می توان به پروژه توسعه فرودگاه بین المللی شارجه با سرمایه گذاری 410 میلیون دلار (2 هزار میلیارد تومان) اشاره کرد.

پروژه فرودگاه بین المللی شارجه، شامل توسعه ترمینال مسافربری تا 4 سال آینده است که در ادامه ظرفیت فرودگاه را تا سال 2027 به 20 میلیون نفر مسافر، خواهد رساند.

داده های موتور جستجوی جهانی سفر همچنین نشان داد که شهر ابوظبی با هزینه میانگین 814 درهم امارات (1130000 تومان) به ازای یک شب اقامت در هتل های 5 ستاره لوکس، رتبه 26امین شهر در زمینه اقامتگاه های مجلل ارزان و شهر مکه، با هزینه میانگین 1245 درهم (1730000 تومان) به ازای یک شب اقامت در هتل های 5 ستاره لوکس، رتبه 64امین شهر را دارا هستند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1157

به "شارجه یکی از ارزان ترین مقاصد 5 ستاره در جهان شناخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارجه یکی از ارزان ترین مقاصد 5 ستاره در جهان شناخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید