جزیره بلوواترز در کجای دبی قرار گرفته است؟

به گزارش مجله فان پی سی، امروزه امارات متحده عربی در منطقه خاورمیانه یکی از توریست خیز کشورهای دنیا به شمار می رود. سالانه تعداد زیادی توریست از سرتاسر دنیا برای تماشا این کشور پیشرفته به آن سفر می نمایند. دبی به عنوان مرکز امارات از پیشرفته ترین و به روز ترین شهرهای دنیا به شمار میرود. اماراتی ها با برنامه ریزی دقیق و بلند مدت خود توانسته اند دبی را به یکی از برترین مقاصد توریست های دنیا تبدیل نمایند. وجود سواحل زیبا، هتل های لوکس، مرکز خریدهای بزرگ، امکانات سرگرمیی زیاد و… همه و همه باعث محبوبیت دبی بین توریستان شده است. اما در شهر دبی علاوه بر اماکانات سرگرمیی فرصتی مناسبی نیز برای اقامت و زندگی دائم به وجود آمده است. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به یکی از جاذبه های دبی به نام جزیره بلوواترز در دبی بیاندازیم و با آن بیشتر آشنا شویم و بفهمیم که چرا تبدیل به یکی از برترین منطقه ها دبی هم برای زندگی و هم برای سرگرمی شده است.

جزیره بلوواترز در کجای دبی قرار گرفته است؟

جزیره بلوواترز در دبی | BlueWaters

جزیره بلوواترز در دبی در منطقه دبی مارینا واقع شده است. این جزیره که به صورت مصنوعی ساخته شده است شامل هتل های لوکس، سواحل زیبا و تماشای، تفریحات آبی بی نظیر، امکانات تفریحی فوق العاده، مجتمع های مسکونی، مراکز خرید و… می گردد. یکی از اصلی ترین جاذبه های تماشای که در بلو واترز دبی واقع شده است چشم دبی است. اگر قصد سفر به دبی را دارید بازدید از این جزیره زیبا و تماشای را به هیچ عنوان از دست ندهید. جایی که در کنار سواحل زیبا و آرامش بخش خود امکانت تفریحی و اقامتی بسیاری نیز برای گردشگران فراهم شده است. از مهم ترین ویژگی های جزیره بلوواترز دبی می توان به مجتمع ها و آپارتمان های مسکونی آن اشاره نمود. در واقع یکی از اهداف اصلی از ساخت این جزیره مصنوعی ایجاد محیطی امن با امکانات ویژه برای کسانی بوده است که در پی زندگی در دبی هستند. با ما همراه باشید تا با امکانات تفریحی و اقامتی این جزیره بیشتر آشنا شویم.

جزیره بلوواترز در دبی کجا است و چگونه به آنجا برویم؟

جزیره بوواترز دبی در منطقه مارینای دبی واقع شده است. برای رسیدن به این جزیره پلی از جاده شیخ زاهد مستقیما به این جزیره متصل شده که می توانید از آن بهره ببرید. در واقع اگر از سیتی واک خیابان شیخ زاهد قصد داشته باشید به بلوواترز بروید یک رانندگی 20 دقیقه ای پیش روی شما خواهد بود. شما می توانید با پیاده روی کوتاهیی به وسیله این پل به منطقه اقامت ساحل جمیرا برسید. بعلاوه می توانید از قطار مونوریل برای سفر به جزیره بهره ببرید. همچین نزدیک ترین ایستگاه مترو به جزیره Bluewaters DMCC نام دارد که پس از پیاده شدن در این ایستگاه می توانید برای رسیدن به جزیره تاکسی سوار شوید. این جزیره به منظور جذب بیشتر گردشگران و بعلاوه کسانی که قصد اقامت در دبی را دارند ساخته شده است. در واقع منطقه مسکونی زیبا با امکانات تفریحی بی شماری در این جزیره طراحی و ساخته شده است که بسیاری از گردشگران را مجاب میکند که به زندگی کردن در دبی بیشتر فکر نمایند.

چشم دبی بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا

چشم دبی نام بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا است که در جزیره بلواترز دبی قرار گرفته. زمانی که برای اولین بار به بلوواترز می روید ابهت و هیبت بزرگ این چرخ و فلک چشمان شما را محصور خود خواهد نمود. این چرخ و فلک با ارتفاع 210 متری خود رکرودهای جدیدی را در این زمینه ثبت نموده است. این چرخ و فلک 48 اتاقک دارد که در مجموع نزدیک به 1400 نفر را می تواند درون خودش جای بدهد و لذت تماشای 360 درجه ای از شهر دبی را به آنان هدیه دهد. زمانی که سوار این چرخ و فلک بزرگ می شوید می توانید دید بسیار خوبی به نخل جمیرا، برج خلیفه و برج العرب داشته باشید. اگر به دبی سفر می کنید در صورت رفتن به جزیره بلوواترز حتما از این چرخ و فلک تماشا کنید و به همراه خانواده یا دوستانتان اوقات خوشی را در ان تجربه نمایید.

هتل قصر قیصر در جزیره بلوواترز در دبی

دبی به عنوان یکی از شهرهای پیشرفته دنیا با تفریحات خاص خودش مقصد بسیاری از گردشگران می باشد. به همین دلیل بسیاری از برندهای هتلی معروف در سرتاسر دنیا که بیش از 1000 شعبه دارند تصمیم گرفته اند تا در دبی نیز فعالیت نمایند. بلوواترز به عنوان جایی که هم برای زندگی و هم برای گردش محیطی لوکس به شمار می رود انتخاب خوبی برای هتل های معروف دنیا بوده است. هتل قصر قیصر یکی از همین هتل های لوکس است. این هتل با داشتن یک باشگاه ساحلی، دو استخر روباز، استخر آب گرم، مراکز درمانی و… جز هتل های بی نظیر جزیره بلوواترز دبی به شمار می رود. این هتل با داشتن یک شعبه از رستوران های گوردون رمزی تجربه شما در غذا خوردن را به مرحله بالاتری می رساند. بعلاوه برند رستورانی معروف زن-وی نیز یکی دیگز از رستوران های بین امللی واقع در این مجموعه هتل است. در صورت سفر به دبی اقامت در این هتل را با توجه به این امکانات بی نظیر به هیچ عنوان از دست ندهید.

هتل سزار پالاس

جزیره بلوواترز در دبی یکی از لوکس ترین منطقه ها تفریحی و گردشگری این شهر به شمار می رود. هتل 5 ستاره سزار پالاس واقع در این جزیره با داشتن 495 اتاق لوکس و 80 آپارتمان مبله جز برترین انتخاب های شما جهت اقامت در دبی خواهد بود. این هتل با داشتن یک ساحل اختصاصی به نام cove beach یکی از مجذوب کننده ترین مقصدهای گردشگر های دنیای به شمار می رود. از دیگر امکانات این هتل می توان به تخت ها مخصوص افتاب گیری در ساحل، استخر روباز، استخر آب گرم، کلوپ های شبانه به همراه موسیقی زنده، سالن بدنسازی، سالن تئاتر با بیش از 500 جایگاه اشاره نمود. اگر قصد سفر به دبی را دارید این هتل زیبا با امکانات بی نظیرش را به هیچ عنوان از دست ندهید.

اقامت دائم در بلوواترز

همانطور که اشاره نمودیم یکی از اهداف ساخت جزیره مصنوعی بلوواترز در دبی اقامت دائم برای کسانی بوده است که قصد زندگی در محیطی لوکس و ارام به همراه امکانات تفریحی بی شماری را دارند. در این جزیره چیزی نزدیک به 700 آپارتمان مدرن که طبقه آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند وجود دارد. 4 برج بزرگ مسکونی نیز در این جزیره ساخته شده اند که منظره آنها به دریا بسیار زیبا و نفس گیر است. در طراحی و ساخت این منطقه مسکونی بیش از 2000 واحد پارکینگ در نظر گرفته شده است تا کسانی که در این جزیره زندگی می نمایند مسئله ای از این بابت نداشته باشند. فاز اقامتی پروژه بلوواترز از سال 2019 شروع شده است. با توجه به اینکه کمپانی میراس که یکی از معروف ترین و برترین شرکت های سازندگی در دنیا به شمار می رود این مجتمع های مسکونی را ساخته است، تا به امروز واحدهایی زیادی در این جزیره به فروش رسیده اند.

اطراف جزیره بلوواترز در دبی

جزیره بلوواترز در دبی امارات به قصد تشکیل یک زندگی مدرن ساخته شده است. موقعیت قرارگیری این جزیره نیز بسیار فوق العاده است و دسترسی های خوبی به منطقه ها مختلف شهر دارد. برای مثال از بلوواترز تنها 45 دقیقه با فرودگاه ابوظبی فاصله دارید. یا تنها 30 دقیقه با فرودگاه های بین المللی دبی و المکتوم فاصله دارید. بعلاوه برای رسیدن به مرکز شهر دبی تنها با یک رانندگی 20 دقیقه ای می توانید خودتان را به آنجا برسانید. فاصله بلوواترز تا دبی مارینا نیز تنها 7 دقیقه است.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1300

به "جزیره بلوواترز در کجای دبی قرار گرفته است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره بلوواترز در کجای دبی قرار گرفته است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید