سیستم عامل گوگل سلامت کاربر را به دقت ردگیری می نماید

به گزارش مجله فان پی سی، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، سیستم عامل ویر او اس گوگل در حال حاضر نیز دارای قابلیت های متنوعی برای ارتقای بهداشت و سلامت است. گوگل با خرید شرکت فیت بیت بر این قابلیت ها افزوده و میخواهد باز هم آنها را بیشتر کند.

سیستم عامل گوگل سلامت کاربر را به دقت ردگیری می نماید

منابع نزدیک به گوگل می گویند این شرکت یک آنالیز و پژوهش جدید را با هدف پی بردن به نظر کاربران در خصوص خدمات بهداشت و سلامت ویر او اس به اجرا گذاشته و از همین رو می توان پیش بینی کرد که خدمات سیستم عامل مذکور در این زمینه باز هم بیشتر گردد.

بر اساس داده های این پژوهش می توان حدس زد که گوگل به دنبال افزودن امکاناتی همچون آنالیز اتوماتیک میزان فعالیت کاری و ورزشی، هشدار در خصوص نامنظم شدن ضربان قلب، ارائه خدمات بهداشت باروری و ردگیری دقیق تر شرایط خواب و استراحت و شناسایی مشکلاتی همچون آپنه است.

همچنین ممکن است گوگل ویر او اس را با بعضی تجهیزات ژیمناستیک و ابزار پزشکی سازگار و همگام کند، قابلیت کنترل کیفیت هوای درون منزل را ایجاد کند و آنالیز سطح اکسیژن خون را به وسیله این سیستم عامل تسهیل کند. البته گوگل به طور رسمی اعلام نکرده آیا این امکانات را به ویر او اس می افزاید یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 7

به "سیستم عامل گوگل سلامت کاربر را به دقت ردگیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم عامل گوگل سلامت کاربر را به دقت ردگیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید