سریالی که پایانش را شما انتخاب می کنید، خانواده روبراه متفاوت ترین سریال تلویزیون خبرنگاران

به گزارش مجله فان پی سی، نگارش سریال تلویزیونی خانواده روبراه با داستانی که به نظر می رسد مضمونی انتخاباتی دارد این روز ها در اداره کل فیلمنامه نویسی مرکز سیمافیلم شروع شده است.

سریالی که پایانش را شما انتخاب می کنید، خانواده روبراه متفاوت ترین سریال تلویزیون خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، خانواده روبراه ساختاری تعاملی دارد که مخاطبان می توانند در هنگام تماشای این سریال، فرایند پیشرفت قصه و خاتمه بندی هر قسمت را انتخاب نمایند.

قصه این سریال طنز درباره اتفاقاتی است که در سال 1400 در یک خانواده رخ می دهد و شخصیت های اصلی آن فرزندان این خانواده اند که یکی از آن ها می خواهد در آینده رئیس جمهور گردد.

ساختار تعاملی (یا اینتراکتیو) رویکردی جدید در فراوری و پخش آثار تلویزیونی و پخش آنلاین در جهان است که در هنگام پخش برنامه، امکان تغییر راستا قصه و فرایند رویداد های آن توسط کاربر و مخاطبین برنامه وجود دارد.

با توجه به استفاده از این ساختار، سریال خانواده روبراه در هر قسمت دارای دو راستا پیشبرد قصه و دو خاتمه بندی است که مخاطبان می توانند هنگام تماشای آن، یکی از دو راستا را انتخاب نمایند و هر قسمت خاتمهی خواهد داشت که توسط اکثریت مخاطبان انتخاب شده باشد.

این طرح که یکی از محصولات باشگاه رشد اداره کل فیلمنامه نویسی مرکز سیمافیلم است، توسط جمعی از نویسندگان جوان به سرپرستی مسعود غزنچای نوشته می گردد و حسین تراب نژاد به عنوان مشاور فیلمنامه و محمدصادق باطنی به عنوان ناظر کیفی در آن حضور دارند و مجری طرح آن مرکز نوآوری رساناست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 713

به "سریالی که پایانش را شما انتخاب می کنید، خانواده روبراه متفاوت ترین سریال تلویزیون خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریالی که پایانش را شما انتخاب می کنید، خانواده روبراه متفاوت ترین سریال تلویزیون خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید