سخنگوی وزارت خارجه: اهانت به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل قبول نیست

به گزارش مجله فان پی سی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن انتشار تصاویر توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) توسط یک مجله فرانسوی، اعلام نمود که هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

سخنگوی وزارت خارجه: اهانت به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل قبول نیست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به انتشار تصاویر توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) توسط مجله شارلی ابدو این اقدام موهن را قویا محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه توضیح داد: هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی اضافه کرد: اقدام موهن نشریه فرانسوی که به بهانه آزادی بیان تکرار شده است، موجب جریحه دارشدن احساسات موحدان عالم، اقدامی تحریک آمیز و توهین به ارزش های اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در دنیا می باشد.

خطیب زاده در انتها تاکید نمود: برخلاف اقدام موهنی که توسط این مجله اجرا شده است، آزادی بیان ارزش والایی است که باید به شکل سازنده ای در جهت همزیستی مسالمت آمیز نوع بشر و تفاهم بیشتر میان ادیان به کار گرفته گردد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 365

به "سخنگوی وزارت خارجه: اهانت به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل قبول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی وزارت خارجه: اهانت به پیامبر مکرم اسلام و سایر پیامبران الهی به هیچ وجه قابل قبول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید