ستارگان مجازی (چهارشنبه 9 اسفند 96)

به گزارش مجله فان پی سی، این روز ها که به لطف فضای مجازی، مردم در ارتباط مستقیم با ستارگان قرار دارند، علاوه بر دادن نظر در مورد کارهای سلبریتی ها، از آن ها انتظاراتی نیز دارند. سطح این انتظارات گاهی آنقدر بالا میرود که یک سلبریتی ترجیح میدهد صفحه ای در فضای مجازی نداشته باشد و یا در صورت داشتن صفحه، در آن فعالیت چندانی انجام ندهد. با ستارگان مجازی امروز، چهارشنبه نهم اسفندماه 1396 در خدمت شما بزرگواران هستیم. از اینکه همراه ما هستید، از شما سپاسگزاریم.

ستارگان مجازی (چهارشنبه 9 اسفند 96)

خلاصه مطالب امروز:

  • ادامه دار شدن دعوای امیر تتلو با محسن افشانی
  • برزیل یا آبادان، مساله این است!
  • دربی با طعم زندگی مشترک
  • دفعات عاشق شدن آدم ها

ستارگان مجازی امروزو با جوابیه محسن افشانی به صحبت های امیر تتلو در مورد او و همسرش شروع می کنیم. متن خودش گویای همه چیز هست، نیازی به توضیح اضافی نداره. ما هم صرفاً جهت اطلاع بیشتر گذاشتیم که در جریان کار قرار بگیرین.

ایشون هم پسر خانم نظری هستن که قراره دو روز دیگه به دنیا بیان. البته ابعاد ایشون باعث شده که سزارین تنها گزینه روی میز پزشکان باشه. ما هم پیشاپیش قدم نو رسیده رو به خانم نظری تبریک می گیم.

نفیسه روشن که سرِ کار یهو یاد این صحنه افتاد، با قرار دادن آن در استوری خود، نه تنها دردی از خودش دوا نکرد بلکه سیلی از فحش ها رو به سوی خودش روانه کرد!

عماد طالب زاده با انتشار این عکس از سفر خودش به برزیل خبر داد. فقط توصیه ما به عماد جان اینه که توی سواحل اون منطقه کنسرتی اجرا نکنه.

بابک جان، نمیتونی سرِ شعری که نوشتی، کلاه روسی بذاری! قضیه باده بی جامو باید همینجا معین کنی.

به به، آقا بابک همدستتم پیدا شد، همین الان خودش با انگشت اشاره نشون داد که شب با تو بوده.

بر خلاف جناب مدرس، ما از صمیم قلب واسش آرزو می کنیم که نشه. البته واسه اینکه بره اونجا ادامه تحصیل بده بعداً دوباره برگرده، مثل پروفسور سمیعی!

با نزدیک شدن به زمان کنسرت بهنام بانی در جزیره کیش، احتمال وقوع سونامی در خلیج فارس قوّت گرفت!

درد ما درست از زمانی شروع شد که توی ماشین نشستیم و به دوچرخه سوارا آفرین گفتیم.

خوبی از خودته، سینا جان.

ایشون هم هاینه خانم غلامی هستن که در آستانه دربی فردا، این عکسو در کنار همسرشون دریافت. می بینین که این زوج با وجود اختلافات اساسی و بنیادینی که با هم دارن، به خوبی و خوشی دارن کنار همدیگه زندگی میکنن و هیچ مسئله ای با هم ندارن. قابل توجه زن و شوهرایی که تا تقی به توقی میخوره میگن ما با هم تفاهم نداریم، فقط طلاق!

لیلا اوتادی نوشته:

همیشه توی اسفند موزیکهای نوروز رو گوش میدم و لباسهای شادو بهاری میپوشم تا بهار ازراه برسه،20روز مونده تایه تحول زیبا هواگرمتر شده و صدای پای بهارداره میاد درترافیک مسیرباشگاه تا لوکیشن فیلمبرداری

خسته از باشگاه، مانده از لوکیشن، نقطه اوج این پُست لیلا اوتادیه، که در قالب عکس الکی مثلاً حواسم نیست که خودم دارم از خودم عکس میگیرم، با چاشنی بهار و لباس رنگارنگ منتشر کرده.

احمد مهرانفر نوشته:

فیلم سینمایی کاتیوشا

بله، این تیپ احمد مهرانفر توی فیلمه و واقعی نیست خیالتون راحت، ولی زیاد هم مسرور نباشین. یکیو داریم اسمش سوشا مکانیه، این لباسا براش خاطره ست! یه موقع انشاا... فرصتش پیش بیاد براتون اثباتش می کنم.

هلیا امامی نوشته:

آدم ها فقط یک بار عاشق می شوند

اما من هر بار که مرا می خوانی

با صدایت

و نگاهم می کنی

با نگاهت

صدها صدها بار عاشقت می شوم

هلیا خانم امامی هم جوری کپشن پستشو نوشته که نمیدونیم قصدش این بوده که به خودش فحش بده یا خواسته باهامون درد و دل کنه!

رویا میرعلمی نوشته:

اشک رازیست، لبخند رازیست، عشق رازیست

گور پدر نارازی!

همین کارا رو میکنین، حواس خلبان پرت میشه، جلوشو نمیبینه میخوره تو کوه دیگه. اصلاً علت اصلی سقوط هواپیماهای کشور کسی نیست جز مجید قناد با همدستی فریدون آسرایی!

ما هم تولد خواهرِ افسانه پاکرو رو بهشون تبریک میگیم و براشون آرزوی موفقیت میکنیم. فقط هنوز ارتباط تولدشونو با موجودی که توی عکس دیده میشه متوجه نشدیم.

به تازگی یه کمپینی راه افتاده واسه حمایت از حقوق زنان در جامعه. رفته رفته این آدمکای توی عکسا دارن به سمتی میرن که اصلِ قضیه از دیدنشون عرق شرم میریزه؛

فرهنگ سازی تا همین مرحله فعلاً کفایت میکنه.

رضا جون چرا میخوای راهتو دور کنی؟ همینجا دستشویی هست تازه دردسرای فرنگی رو هم نداره.

بعد از جشن و اینام، کوزه و آب و اینا.

ترین های روز:

خوشمزه ترین: خوشمزه ترین امروزو میدیم به عکسی که نفیسه روشن از آلوچه سبزا گذاشته که در بدو دیدنش دهن هر انسانی رو به آب افتادن وادار میکنه!

باحال ترین: باحال ترین امروز، سهم زوج قرمز و آبی، یعنی هانیه غلامی و همسرش هستش که در آستانه دربی پایتخت، عکس متضاد فوتبالی دریافت.

عجیب ترین: عجیب ترین امروز هم باشه مال رضا پرستش که گویا شبیه مسی بودن، بدجور زندگیشو تحت الشعاع قرار داده.

مثل روزهای گذشته، مشتاقانه منتظر شنیدن پیشنهادات و نقدها شما عزیزان از این بخش خبری هستیم. تا فردا، بدرود.

منبع: setare.com
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 594

به "ستارگان مجازی (چهارشنبه 9 اسفند 96)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستارگان مجازی (چهارشنبه 9 اسفند 96)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید