سامسونگ گلکسی M33 5G با پردازنده اگزینوس 1200 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش مجله فان پی سی، انتظار می رود که سامسونگ به زودی از گوشی هوشمند میان رده تازه خود یعنی گلکسی M33 5G رونمایی کند. به تازگی مشخصات احتمالی بیشتری از محصول تازه سامسونگ منتشر شده که اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری این گوشی هوشمند به ما داده است. اکنون اما طبق آخرین گزارش ها، برخی از مشخصات این گوشی در وب سایت گیک بنچ ظاهر شده است.

سامسونگ گلکسی M33 5G با پردازنده اگزینوس 1200 در گیک بنچ دیده شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده از وب سایت گیک بنچ، سامسونگ گلکسی M33 5G شماره مدل SM M336BU دارد. این گوشی هوشمند در بخش تک هسته ای 726 امتیاز و در بخش چند هسته ای 1830 امتیاز کسب کرده است. دلیل بدست آمدن این امتیازات، پردازنده اگزینوس 1200 است که به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند انجام وظیفه خواهد کرد. برای کاربرانی که نمی دانند بد نیست بگوییم که اگزینوس 1200، یک پردازنده هشت هسته ای با پشتیبانی از 5G است.

6 هسته اول این چیپست با فرکانس 2.00 گیگاهرتز و دو هسته دیگر آن با فرکانس 2.40 گیگاهرتز کار می کنند. این گوشی هوشمند 6 گیگابایت حافظه رم دارد و اندروید 12 به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است. ما انتظار داریم که نوترین رابط کاربری سامسونگ One UI روی این گوشی هوشمند اجرا شود. به غیر از این هیچ اطلاعات دیگری در مورد گلکسی M33 5G سامسونگ منتشر نشده، با این حال اما این گوشی اخیراً از طریق Safety Korea تأیید شده و نشان می دهد که محصول نو سامسونگ باتری با ظرفیت 5830 میلی آمپر ساعتی دارد.

همان طور که در بخش بالا به آن اشاره شد، شایعه ها و برآورد های زیادی درباره مشخصات این گوشی هوشمند وجود دارد. گفته می شود که گلکسی M33 5G سامسونگ با نمایشگر 6.5 اینچی و رزولوشن تصویر Full HD+ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می رود که این گوشی هوشمند با سیستم دوربین چهارگانه متشکل از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، یک لنز 5 مگاپیکسلی و در نهایت یک سنسور 2 مگاپیکسلی عرضه شود. همچنین طبق شایعه ها یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم در جلوی نمایشگر آن دیده می شود. اگر این مشخصات برای این گوشی صحت داشته باشد، گلکسی M33 5G سامسونگ یک رقیب بزرگ در بازار گوشی های میان رده به حساب خواهد آمد.

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که نسل قبلی این گوشی هوشمند یعنی M32 نیز با استقبال خوبی از سوی کاربران روبه رو شده است. گلکسی M32 5G از نمایشگر 6.5 اینچی با وضوح +HD بهره می برد که یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی به شکل V در بالاترین قسمت آن واقع شده است. یکی از نکات جالب توجه ی این گوشی با وجود بهره مندی از سخت افزاری قدرتمندتر این است که در بخش نمایشگر کاملا ضعیف تر از گلکسی M32 4G عمل می کند که نمایشگری 90 هرتزی با وضوح +FHD دارد.

قلب تپنده این گوشی هوشمند پردازنده Dimensity 720 است که 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را در امر پردازش یاری می کنند. این پردازنده نیاز کاربران در امر پردازش را برآورده می کند و از پس بسیاری از کارهای روزمره آن ها به خوبی برمی آید. همچنین در صورت نیاز کاربران به استفاده از حافظه بیشتر، این گوشی از کارت حافظه میکرو SD هم پشتیبانی می کند. در بخش دوربین نیز، گلکسی M32 از سیستم دوربین 4 گانه بهره می برد که از 4 لنز 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق تشکیل می شود.

همچنین باید گفت که اندروید 11 را با رابط کاربری One UI 3.1 به عنوان سیستم عامل پیش فرض گلکسی M32 5G اجرا می شود که سامسونگ بنا بر سیاست نو خود آن را به مدت 2 سال از لحاظ نرم افزاری به سیستم عامل نو آپدیت خواهد کرد. یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت منبع انرژی این گوشی هوشمند را تشکیل می دهد که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. از سایر مشخصات و قابلیت های خوب گلکسی M32 5G می توان به سنسور اثرانگشت روی کلید پاور، پشتیبانی از 12 باند اینترنت 5G اشاره کرد.

باید دید گوشی هوشمند گلکسی M33 5G غول فناوری کره ایی که قرار است به زودی از آن رونمایی شود، می تواند با استقبال کاربران روبرو شود یا نه.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1124

به "سامسونگ گلکسی M33 5G با پردازنده اگزینوس 1200 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی M33 5G با پردازنده اگزینوس 1200 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید