زمین تختی اهواز باتلاق بود، به داوری باختیم

به گزارش مجله فان پی سی، رضا طلایی منش در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به شکست برابر استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: جنگ اول ما در ملاقات برابر استقلال خوزستان زمین مسابقه بود، در این زمین نمی توان فوتبال بازی کرد و این موضوع جای تأسف دارد.

زمین تختی اهواز باتلاق بود، به داوری باختیم

وی اضافه نمود: سازمان لیگ نباید اجازه برگزاری مسابقات در چنین زمینی را بدهد، با این زمین چگونه می خواهیم در پی پیشرفت فوتبال باشیم.

وی با اشاره به شرایط بد چمن استادیوم تختی اهواز گفت: متأسفانه چمن استادیوم در شأن لیگ دسته اول فوتبال کشور نیست.

طلایی منش اضافه نمود: بازندگی روز گذشته اهواز چمن را به باتلاق تبدیل نموده بود و در این زمین فوتبال بازی کردن ممکن نیست.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه برای این بازی برنامه داشتیم، گفت: به خوبی می دانستیم که از این بازی چه می خواهیم و با برنامه وارد میدان شدیم.

طلایی منش گفت: در نیمه اول بازیکنان به خوبی جنگیدند و موقعیت های خوبی نیز خلق کردند و توانستیم نیمه نخست حریف را به خوبی کنترل کنیم.

وی با اشاره به نیمه دوم اعلام کرد: برای همه اتفاقات و دقایق مسابقه برنامه ریزی نموده بودیم به غیر از داوری مسابقه و مثل ملاقاتهای گذشته باز هم از داوری لطمه خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان مطرح نمود: داور در اعلام ضربه پنالتی اشتباه کرد در تصاویر تلویزیونی کاملاً معین است که برخورد در خارج از محوطه جریمه صورت گرفت.

طلایی منش با بیان اینکه تا به این هفته داوران امتیازات زیادی از ما گرفته اند، اعلام کرد: در ملاقات برابر ملوان یک پنالتی برای ما گرفته نشد، برابر مس کرمان در همدان داور در دقایق پایانی یک پنالتی به حریف هدیه کرد و سریال این اشتباهات همچنان ادامه دارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان مطرح نمود: امیدواریم کمیته داوران یک تجدید نظر در داوری ها انجام دهد.

لازم به ذکر است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان بعدازظهر شنبه در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در دقیقه 53 با اعلام پنالتی به سود استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر برابر این تیم تن به شکست داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1155

به "زمین تختی اهواز باتلاق بود، به داوری باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین تختی اهواز باتلاق بود، به داوری باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید