زمان رونمایی از خرید تازه پرسپولیس معین شد

به گزارش مجله فان پی سی، تهران(پانا) - مدافع تازه پرسپولیس از بازی مقابل صنعت نفت در ترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت.

زمان رونمایی از خرید تازه پرسپولیس معین شد

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تازه پرسپولیس هفته اول لیگ تازه را به علت صادر نشدن کارت بازی و بعلاوه محرومیت به علت اخراج در آخرین بازی که در لیگ برتر داشته از دست داد.

مرتضی ملاقات مقابل فولاد را هم به علت صادر نشدن آی تی سی از دست داد و در ملاقات مقابل آلومینیوم اراک هم غایب بود. طبق قانون، محرومیت بازیکن باید بعد از صدور کارت بازی محاسبه گردد.

در واقع چون آی تی سی پورعلی گنجی قبل از بازی هفته سوم مقابل آلومینیوم اراک هم صادر شد، این بازیکن امکان همراهی پرسپولیس را نداشت و در آن ملاقات محرومیت یک جلسه ای خود را پشت سر گذاشت. اتفاقی که ضربه بزرگی برای پرسپولیسی ها بود و باعث شد، برای سومین بازی متوالی نتوانند از مدافع اصلی خودشان استفاده نمایند.

حالا و بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت، پورعلی گنجی آماده حضور در ترکیب پرسپولیس است و از این بازیکن در بازی این هفته مقابل صنعت نفت آبادان رونمایی خواهد شد. مرتضی این روزها با انگیزه بسیار زیاد در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و بی صبرانه منتظر انجام اولین بازی خود برای پرسپولیس است.

با توجه به مصدومیت فرشاد فرجی در بازی مقابل آلومینیوم، حضور پورعلی گنجی در ملاقات مقابل صنعت نفت حتمی است و این بازیکن به همراه گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1298

به "زمان رونمایی از خرید تازه پرسپولیس معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان رونمایی از خرید تازه پرسپولیس معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید