تور روسیه ارزان: روسیه و کره جنوبی خواهان از سرگیری مذاکرات شبه جزیره کره شدند

به گزارش مجله فان پی سی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در پی ملاقات با چونگ اویی یونگ همتای کره جنوبی، از اتفاق نظر طرفین مبنی بر ازسرگیری مذاکرات درباب (خلع سلاح هسته ای) شبه جزیره کره اطلاع داد و اضافه کرد: ضروری است که همه طرفها از برداشتن گام هایی که ممکن است به تشدید تنش ها در منطقه منجر گردد؛ پرهیز نمایند.

تور روسیه ارزان: روسیه و کره جنوبی خواهان از سرگیری مذاکرات شبه جزیره کره شدند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی بعلاوه به رغم ابراز نگرانی از تصمیم آمریکا برای استقرار موشک های میان برد و کوتاه برد در اروپا و منطقه آسیا-اقیانوسیه گفت: درباره استقرار این موشک ها در خاک کره جنوبی، با همتای خود تبادل نظر نکردم چرا که به خوبی می دانم سئول به شدت مخالف این اقدام است.

چونگ اویی یونگ برای انجام سفری سه روزه به روسیه رفته است. پرونده کره شمالی، روابط دوجانبه و همکاری منطقه ای، از جمله موضوعات مورد بحث میان وزیران خارجه کره جنوبی و روسیه عنوان شده است.

از همان ابتدا نیز پیش بینی می شد که چونگ اویی یونگ در خلال این رایزنی ها از روسیه بخواهد که مسکو از دیپلماسی فعلی مبنی بر از سرگیری مذاکرات خلع سلاح هسته ای پیونگ یانگ حمایت کند.

این درحالی است که پیش تر نوه کیو دوک مذاکره کننده ارشد هسته ای کره جنوبی با ایگور مورگوبوف همتای روسی خود ملاقات و درباره راه های تعامل با کره شمالی تبادل نظر نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1046

به "تور روسیه ارزان: روسیه و کره جنوبی خواهان از سرگیری مذاکرات شبه جزیره کره شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: روسیه و کره جنوبی خواهان از سرگیری مذاکرات شبه جزیره کره شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید