دوشنبه های استارت آپی ویژه طرح های پارک های علم و فناوری در هفته پژوهش برگزار می شود

به گزارش مجله فان پی سی، عضو هیئت عامل صندق نوآوری و شکوفایی گفت: رویداد جذب سرمایه برای استارت آپ ها و فناوران مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

دوشنبه های استارت آپی ویژه طرح های پارک های علم و فناوری در هفته پژوهش برگزار می شود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، مهدی کشمیری عضو هیات عامل صندق نوآوری و شکوفایی در نشست آغاز فرآیند برگزاری رویداد جامع جذب سرمایه در هفته پژوهش برای فناوران و استارت آپ های مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد گفت: موضوع سرمایه پذیری و مشارکت با صاحبان سرمایه یکی از موضوعات مهمی است که در مجموعه های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد خیلی به آن توجه نشده است، این در حالی است که در دنیا شرکت های کوچک می توانند با صاحبان سرمایه بزرگ مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: هرچه در این مقوله فعال شده و فرهنگ سازی کنیم، امکانات خوبی برای شرکت های دانش بنیان و فناور فراهم می شود. بر این اساس در راستای طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری وشکوفایی با موضوع پارک های علم و فناوری، در نظر داریم که طرح های قابل سرمایه گذاری در هر استان را دریافت کرده و فرآیند جذب سرمایه برای آن را از طریق رویداد دوشنبه های استارت آپی در هفته پژوهش اجرایی کنیم.

کشمیری به همکاری صندوق های پژوهش و فناوری در کنار پارک های علم و فناوری در عملیاتی شدن این برنامه تاکید کرد و گفت: انتظار داریم پارک های علم و فناوری تلاش کنند تا صندوق های پژوهش و فناوری را برای سرمایه گذاری با طرح ها همراه کنند. حضور فعال در این برنامه به منظور رونق دادن به هفته پژوهش نیست بلکه به دنبال فعال کردن طرح ها و شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد هستیم.

وی در پایان در مورد طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی نیز توضیح داد و گفت: برنامه ها و طرح های خوبی در صندوق نوآوری وشکوفایی اجرا شده است که یکی از آن ها برنامه جذب سرمایه برای استارت آپ ها است، به طوری که با اجرای این برنامه برای واحد های فناور و نوپا در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد امکان تجاری سازی ایده های بیشتری فراهم می شود. صندوق نوآوری و شکوفایی نگاه مثبتی به فعالان زیست بوم دارد و اکوسیستم نوآوری کشور می تواند از این فرصت ها به خوبی استفاده کند.

در ادامه این نشست علی ناظمی، معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی نیز فرایند اجرای طرح جذب سرمایه برای شرکت ها و استارت آپ های مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد را تشریح کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 442

به "دوشنبه های استارت آپی ویژه طرح های پارک های علم و فناوری در هفته پژوهش برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوشنبه های استارت آپی ویژه طرح های پارک های علم و فناوری در هفته پژوهش برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید