دعوت از 283 متقاضی در جدیدترین پذیرش انتاریو

به گزارش مجله فان پی سی، استان انتاریو مورخ دوم فوریه 2021 جدیدترین پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود را برگزار نموده و طی آن از 283 متقاضی اکسپرس انتری دعوت نموده است تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه نمایند. برنامه مهاجرت استانی انتاریو متقاضیانی را هدف گرفته که ممکن است واجد شرایط جهت مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی اکسپرس انتری باشند. حداقل امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری در سیستم جامع رتبه بندی بین 466 تا 467 بوده است.متقاضیان نیازی به داشتن پیشنهاد شغل نداشته اند اما می بایست علاوه بر داشتن پروفایل در سیستم اکسپرس انتری در یکی از ده شغل زیر نیز حد اقل یک سال سابقه کار می داشتند:

دعوت از 283 متقاضی در جدیدترین پذیرش انتاریو

مدیران بانک، اعتبار و سرمایه گذاری NOC 0122

مدیران روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی NOC 0124

سایر مدیران خدمات کسب و کار NOC 0125

مدیران فروش NOC 0601

حسابداران و حسابرسان NOC 1111

تحلیلگران سرمایه گذاری و امور اقتصادی NOC 1112

فعالان حرفه ای در بخش منابع انسانی NOC 1121

مشاغل حرفه ای در مشاور مدیریت کسب و کار NOC 1122

پرستاران رسمی و پرستاران بخش روانپزشکی NOC 3012

ماموران توسعه کسب و کار و محققان و مشاوران بازاریابی NOC 4163

متقاضیان منتخب هم اکنون 45 روز تقویمی فرصت دارند درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه نمایند. اگر از طرف انتاریو انتخاب شوند به صورت اتوماتیک 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نمایند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دریافت خواهند کرد. این اصل در خصوص هر فردی که از طرف یکی از برنامه های مهاجرت استانی انتخاب گردد صدق می نماید.

انتاریو سال گذشته میلادی به وسیله راستا مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی مجموعا از 6,716 متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه نمایند.

لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

انتخاب شدن از طرف استان باعث می گردد که متقاضی در سیستم جامع رتبه بندی 600 امتیاز اضافی کسب کند. از آنجا که بیشتر پذیرش های اکسپرس انتری متقاضیان را مسلزم به داشتن 400 امتیاز می نمایند متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند در موقعیتی خوبی برای دریافت دعوتنامه یا Invitation to Apply در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال قرار دارند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1083

به "دعوت از 283 متقاضی در جدیدترین پذیرش انتاریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 283 متقاضی در جدیدترین پذیرش انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید