تور ارزان هلند: حمل و نقل عمومی در آمستردام، هلند

به گزارش مجله فان پی سی، آمستردام مرکز هلند، یکی از زیباترین شهر های اروپا است. برای آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی این شهر با خبرنگاران همراه باشید.

تور ارزان هلند: حمل و نقل عمومی در آمستردام، هلند

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

حمل و نقل عمومی در شهر آمستردام بسیار آسان و راحت است. این شبکه گسترده از طریق GVB اداره می گردد و شهر را از طریق قطار، تراموا، مترو، اتوبوس و قایق متصل می نماید. علاوه بر این وسایل شما می توانید دوچرخه کرایه کنید و از دوچرخه سواری در شهر زیبای آمستردام لذت ببرید. برای آشنایی با این وسایل و کارت های تخفیف شهر آمستردام در ادامه با ما همراه باشید.

استفاده نامحدود از سیستم حمل و نقل عمومی آمستردام با کارت OV

اگر قصد استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی آمستردام را دارید می توانید با استفاده از کارت های ov chipcard که برای مترو، اتوبوس و تراوموا قابل استفاده است هزینه های خود را کاهش دهید. نکته بسیار مهم برای بازدیدنمایندگان این است که این کارت ها یک ساعته و روزانه(از یک تا هفت روز) است.

تخفیف های حمل و نقل عمومی آمستردام و روزانه برای بازدیدنمایندگان

بسته به میزان زمانی که در آمستردام حضور دارید راه های مختلفی برای استفاده از تخفیف های حمل و نقل در آمستردام وجود دارد.

I Amsterdam City Card: بازدید رایگان از جاذبه های شهر و استفاده نامحدود از سیستم حمل و نقل عمومی برای 24، 48 و 72 ساعت.

GVB Day Passes: برای 1 تا 7 روز قابل دسترس است و از قیمت 7.5 یورو آغاز می گردد. برای تراموا، اتوبوس ومترو که از طریق GVB اداره می گردد قابل استفاده است. می توانید این کارت را از سایت GVB بخرید.

Amsterdam & Region Travel Ticket: یک، دو و سه روز استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی برای تمامی وسیله ها که از طریق GVB، Connexxion، EBS و NS در آمستردام اداره می گردد.

Amsterdam Travel Ticket: کارت همه کاره حمل و نقل عمومی که برای یک، دو و سه روز معتبر است. با این کارت به صورت نامحدود می توانید از همه وسیله های حمل و نقل بهره ببرید.

Old Holland Tour: این هم مانند کارت قبلی یک کارت همه کاره است که به شما امکان استفاده نامحدود از اتوبوس بین ایستگاه مرکزی آمستردام و Volendam/Edam و Zaanse Schans را برای یک روز می دهد. قیمت این کارت 12.5 یورو است.

اپ ها و سایت هایی که به شما برای برنامه ریزی سفرتان در آمستردام یاری می نمایند

قبل از بازدید از مکان های آمستردام بهتر است که سری به سایت های 9292 route planner و GVB بزنید تا شما را برای پیدا کردن سریع ترین و راحت ترین راه برای رسیدن به مقصد خود یاری نمایند. بعلاوه اپ های بسیار مفیدی نیز برای این کار وجود دارد که به شما برای پیدا کردن جهت خود یاری می نمایند.

تراموا

سیستم توراموای آمستردام بسیار مناسب و خاص است که به رنگ های سفیدو آبی موجود است. تراموای آمستردام دارای یک زنگ معروف است که برای آگاه کردن عابران پیاده و دیگر وسیله ها از وجود خود استفاده می گردد. تراموا یکی از سریع ترین وسیله ها برای رسیدن به مرکز شهر است.

مترو

4 خط مترو آمستردام از مرکز به حومه شهر کشیده شده و سریع ترین راه برای رسیدن به محله هایی مانند Bijlmer، Amstelveen، Diemen است. برای آگاهی از اطلاعات مترو آمستردام اپلیکیشن 9292 را دانلود کنید.

اتوبوس

سیستم اتوبوس شهر آمستردام بسیار گسترده است و تمامی محله ها و دیگر نقاط شهر را به یکدیگر وصل می نماید. باید دقت داشته باشید که دیگر امکان پرداخت کرایه اتوبوس به صورت نقد وجود ندارد. شما می توانید از کارت اعتباری یا کارت های تخفیف متعدد شهر آمستردام بهره ببرید. اطلاعات مربوط به سیستم اتوبوس آمستردام در اپ 9292 موجود است.

قایق

قایق های آمستردام به صورت رایگان عابرین و موتور سواران را از رودخانه IJ عبور می دهند. شما می توانید این قایق ها را به راحتی در پشت ایستگاه مرکزی آمستردام پیدا کنید. قایق ها سریع و راحت هستند.

دوچرخه

دوچرخه سواری در آمستردام بسیار لذت بخش، کارآمد و راحت است، مانند تمامی محلی ها که از دوچرخه استفاده می نمایند. دوچرخه در آمستردام به علت وجود جهت های مخصوص دوچرخه و زمین تخت به راحتی قابل استفاده و امن است. قبل از اینکه دوچرخه ای را کرایه کنید دستور العمل استفاده از آن را بخوانید و همواره دوچرخه را قفل کنید.

منبع: کجارو / iamsterdam.com
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1125

به "تور ارزان هلند: حمل و نقل عمومی در آمستردام، هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هلند: حمل و نقل عمومی در آمستردام، هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید