جزئیات خسارت سیل در اسفرورین

به گزارش مجله فان پی سی، جانشین ستاد مدیریت بحران استان گفت: بررسی های کارشناسان نشان میدهد خسارت سیل اسفرورین نسبت به پارسال کمتر است.

جزئیات خسارت سیل در اسفرورین

فرخزاد جانشین ستاد مدیریت بحران استان در گفت و گو با خبرنگار از ،اضافه کرد: سیل پارسال اسفرورین نزدیک به 240 میلیارد تومان خسارت در بخش های مختلف وارد شد و بررسی امسال کارشناسان نشان میدهد که خسارت خیلی کمتر از این ها خواهد بود و مشکل جدی در سطح استان نیست.

فرخزاد اضافه کرد: برآورد خسارت ها در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، زیر ساخت ها، جاده ها و پل ها تا 4 روز آینده محاسبه و اعلام می شود.

او گفت: میزان بارندگی پارسال در دو روز 11 و 12 فروردین نزدیک به 68 میلی متر بود و امسال از 18 تا 24 فروردین نزدیک به 90 میلی متر بارندگی ثبت شده است که بارندگی نسبت به پارسال به طور مقطعی کمتر بود.

فرخزاد اضافه کرد: احداث سد نهب از بروز سیل و مسائل جلوگیری میکند ودر حال حاضر ساخت این سد 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا سرانجام امسال به بهره برداری میرسد.

او اضافه کرد: مخزن سد نهب حدودا 120 میلیون متر مکعب ظرفیت دارد و برای بهبود آب کشاورزی استفاده میشود و سیلاب ها و رودخانه خر رود در اسفروین را کنترل میکند.

ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 130

به "جزئیات خسارت سیل در اسفرورین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات خسارت سیل در اسفرورین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید