جرج ارول در هزارتوی داستان رادیو نمایش

به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا) - رادیو نمایش این هفته در برنامه هزار توی داستان به تحلیل و آنالیز آثار جرج ارول می پردازد.

جرج ارول در هزارتوی داستان رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، جرج ارول ، نویسنده و روزنامه نگار و منتقد انگلیسی است که با آثارش به مبارزه با بی عدالتی های اجتماعی و تمامیت خواهی برخاست.

او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نویسندگان قرن بیستم شناخته می گردد و طبق گفته های مجله تایمز ، دومین نویسنده برتر انگلیسی از سال 1945 به بعد است. آثار ارول شامل نقد ادبی، شعر و رمان می شوند. او بعلاوه برای مقاله هاش درباره سیاست، ادبیات، زبان و فرهنگ معروف بوده و تاثیر انتقادی زیادی روی درک امروزی ما از واقعیت گذاشته است.

جرج ارول را بیشتر برای دو رمان سرشناس و پرفروشش مزرعه حیوانات و 1984 می شناسند. این دو کتاب بر روی هم بیش از هر دو کتابِ دیگری از یک نویسندهٔ قرن بیستمی، فروش داشته اند. او بعلاوه با نقدهای پرشماری که بر کتاب ها می نوشت، برترین وقایع نگار فرهنگ و ادب انگلیسی قرن شناخته می گردد.

پنجشنبه 6 آبان و بازپخش دوشنبه 10 آبان ساعت 21 در برنامه هزارتوی داستان بهناز بستاندوست داستان شکار فیل نوشته جان چیور را روایت نموده و در بخش کارشناسی همراه با کیهان بهمنی به تحلیل و آنالیز این اثر خواهند پرداخت.گویندگی زندگینامه اورول را رضا عمرانی روایت نموده و تهیه کنندگی آن بر عهده ژاله محمدعلی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1039

به "جرج ارول در هزارتوی داستان رادیو نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرج ارول در هزارتوی داستان رادیو نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید