توسعه بسترهای کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار در منطقه 19

به گزارش مجله فان پی سی، مقدمات راه اندازی کارگاه مهارت آموزی قالیبافی و ایجاد مشاغل خانگی ویژه بانوان سرپرست خانوار در شهربانوی بوستان ولایت فراهم شده و بزودی بهره برداری می گردد.

توسعه بسترهای کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار در منطقه 19

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه این اقدام را در راستای تحقق طرح ملی توانمندسازی مالی زنان سرپرست خانوار اظهار داشت و اضافه نمود: این کارگاه مهارت آموزی زمینه آموزش و اشتغال را برای بیش از 100 بانوی سرپرست خانوار فراهم می نماید.

به گفته او پیش از این نیز مقدمات راه اندازی دو مرکز مهارت آموزی کوثر در شهربانوی بوستان ولایت فراهم شده است که با آماده سازی این دو مرکز، تعداد مراکز مهارت آموزی کوثر منطقه به 3 مرکز افزایش می یابد.

شهردار منطقه همچنین از توزیع بسته های حمایتی بین بانوان سرپرست خانوار اطلاع داد و گفت: در ماه گذشته نزدیک به 2 هزار بسته حمایتی در قالب ارزاق، غذای گرم، ماسک و مواد ضدعفونی نماینده بین این بانوان و افراد کم برخوردار توزیع شد.

این مسئول ادامه داد: در راستای ارائه خدمات سلامت محور به بانوان سرپرست خانوار نیز ماهانه تعدادی از این بانوان برای استفاده از خدمات درمانی کلینیک شهرداری، معرفی نامه دریافت می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 443

به "توسعه بسترهای کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار در منطقه 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه بسترهای کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار در منطقه 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید