تفریحات دبی، تجربه ای بی نظیر در خاورمیانه

به گزارش مجله فان پی سی، تفریحات دبی بسیار زیاد بوده و هر ساله مسافران زیادی را به این شهر امارات جذب می نمایند. آشنایی با آنها برای هر کسی که قصد سفر به دبی را دارد بسیار لازم است. در صورتی که با برترین آنها آشنا باشید، می توانید با برنامه ریزی دقیق، از زمان سفر خود در این شهر بیشترین استفاده را ببرید. در ادامه این مقاله از خبرنگاران ، 5 دسته از برترین ها را برای شما آنالیز نموده ایم. چه قصد داشته باشید یک سفر ارزان به دبی داشته باشید یا این که از لاکچری ترین امکانات تفریحی آن بهره مند شوید، در این مقاله تفریحات مناسبی را پیدا خواهید کرد. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با برترین امکانات تفریحی دبی آشنا شوید.

تفریحات دبی، تجربه ای بی نظیر در خاورمیانه

سرگرمیات گران قیمت یا لوکس دبی

دبی یکی از ثروتمندترین شهرهای امارات است که هر ساله جهانگرد های زیادی را به امارات می کشاند. بدیهی است که سرگرمیات لاکچری این شهر بسیار زیاد باشند. از جمله محبوب ترین سرگرمیات لاکچری این شهر می توان به آی فلای، کشتی سواری در خلیج فارس، تجربه گلف بازی در زمین های گلف لوکس، اسپا در سواحل جمیرا و بسیاری سرگرمیات لوکس دیگر اشاره نمود. در ادامه این بخش، دو مورد از این سرگرمیات را میگوییم اما شما میتوانید محبوب ترین سرگرمیات لاکچری دبی را در این مقاله بخوانید.

سندبوردینگ

امارات یکی از کشورهای بیابانی خاورمیانه است و بخش بزرگی از دبی نیز ای بیابان های شنی پوشیده شده است. اما دولت امارات توانسته تا از بیابان های این شهر را هم به یکی از سرگرمیات دبی تبدیل کند. سندبوردینگ یا اسکی روی شن یکی ازآنها است. بیشتر افراد اسکی روی برف در پیست های اسکی را تجربه نموده اند، اما کمتر کسی پیدا می گردد که تجربه اسکی روی شن را داشته باشد. افرادی که به اسکی علاقه دارند، می توانند به پیست های اسکی روی شن دبی رفته و تجربه سندبوردینگ را داشته باشند. بلیت های سندبوردینگ در دبی از 1500 درهم آغاز می گردد و مسافران می توانند از این سرگرمی لاکچری دبی لذت ببرند.

چوگان با شتر

یکی دیگر از سرگرمیات دبی، چوگان با شتر است که با نام کمل پولو هم شناخته می گردد. برای انجام این بازی باید دو تیم چهارنفره تشکیل گردد. قبل از آغاز بازی، توصیه ها و آموزش های ایمنی به افراد داده می گردد و غیر از آن به آموزش دیگری احتیاج نیست. در حالی که بازیکنان روی انجام بازی چوگان تمرکز می نمایند، یک مربی کنترل شتر را در دست خواهد گرفت. زمان این بازی حدود یک ساعت بوده و تمامی افراد باید بالای 16 سال سن داشته باشند. به همین علت این سرگرمی خیلی مناسب بچه ها نیست.

سرگرمیات دبی مخصوص بچه ها

با وجود این که بیشتر سرگرمیات دبی به نظر لوکس می رسند و خیلی مناسب بچه ها نیستند، اما باید گفت که سرگرمیات زیادی برای بچه ها هم در بینشان وجود دارد. بیشتر سرگرمیات دبی که مناسب بچه ها هستند، برای بزرگترها هم سرگرمیات مناسبی محسوب می شوند. به طور مثال بزرگترها هم می توانند در پارک های آبی یا تم پارک های دبی به همراه بچه ها خود سرگرمی نمایند. در ادامه این بخش، بعضی از محبوب ترین سرگرمیات دبی برای بچه ها معرفی شده اند و شما می توانید سرگرمیات دبی مناسب بچه ها را به طور کامل در این مطلب بخوانید.

سرگرمیات دبی برای بچه ها در کیدزانیا

کیدزانیا یکی از برترین سرگرمیات دبی برای بچه ها است. بچه ها شما می توانند در این تم پارک دبی که بازسازی یک شهر کامل برای بچه ها است، تجربیات مختلفی را کسب نمایند و در حین یادگیری و آموزش، به سرگرمی هم بپردازند. در کیدزانیا مشاغل زیادی مانند آتش نشانی، پرستاری و سایر مشاغل بازسازی شده اند. بچه ها می توانند شغل خود را در کیدزانیا انتخاب نموده و سپس اطلاعات لازم را برای انجام آن شغل بگیرند. پس از دریافت اطلاعات لازم، به بچه ها لباس فرم داده می گردد و آن ها می توانند تجربه شغل مورد نظر خود را در حال بازی و سرگرمی داشته باشند.

تم پارک آی ام جی ورلد دبی

تم پارک آی ام جی ورلد دبی یکی از برترین سرگرمیات دبی برای بچه ها و بزرگترین تم پارک سرپوشیده جهان است. در این تم پارک تم هایی مانند کارتون نتورک، مارول، دره گمشده دایناسور ها و بلوار آی ام جی وجود داشته و بچه ها شما می توانند تا ساعت ها در این تم پارک به سرگرمی بپردازند. طراحی داخلی این تم پارک به قدری هیجان انگیز و حرفه ای است که حتی بزرگترها را کاملا به جهانی این تم ها برده و تجربه هیجان انگیزی را برای تمامی اعضای خانواده رقم می زند. برای بازدید از تمامی بخش های محیط امن و شاد پارک IMG دبی حداقل 7 ساعت وقت ضروری است.

سرگرمیات شبانه در دبی

سرگرمیات روزانه دبی بسیار و بی شمار هستند. اما باید گفت که حال و هوای این شهر در شب بسیار متفاوت می گردد. این شهر یکی از شب زنده دارترین شهرهای جهان بوده و هنگام شب بسیاری از سرگرمیات دبی مانند آب نماها و کلاب های شبانه زنده می شوند. بهتر است که پس از یک روز استراحت به سراغ سرگرمیات دبی در شب هنگام بروید. چرا که این سرگرمیات هم درست مانند سرگرمیات روزانه دبی هیجانات بسیار زیادی دارند. در ادامه دو مورد از برترین سرگرمیات شبانه در دبی را معرفی نموده ایم.

سافاری شب دبی

یکی از هیجان انگیزترین سرگرمیات در دبی، تجربه سافاری دبی است. برترین زمان رفتن به سافاری در شب و هنگام غروب آفتاب است. می توان هنگام میل کردن یک فنجان قهوه عربی، از تماشای غروب آفتاب هم لذت ببرید. در این منطقه هنگام شب می توانید به ماشین سواری در بیابان های دبی رفته و شتر سواری را تجربه کنید. در چادرهای به سبک عربی هم اقامت داشته باشید و سپس در آخر شب، به هتل ها و اقامتگاه های لوکس بیابانی بروید. تجربه سافاری در شب، می تواند یکی از خاطره انگیزترین سرگرمیات دبی برای شما باشد.

بازدید از آبنمای دبی در شب

در دریاچه برج خلیفه و درست در نزدیکی یکی از برترین مراکز خرید ، دبی مال، یکی از برترین سرگرمیات شبانه دبی قرار گرفته است. این دریاچه یکی از برترین و شگفت انگیزترین آب نماهای جهان را در خود جای داده است. مسافران زیادی هنگام سفر به دبی، به این آب نما رفته تا از پایکوبی فواره ها با موسیقی و نورپردازی لذت ببرند. می توانید پس از خرید در دبی مال، به دریاچه برج خلیفه رفته و از نمای شب این فواره ها لذت ببرید. باید گفت که بازدید از آب نمای دبی، علاوه بر یکی از برترین سرگرمیات شبانه دبی، از برترین سرگرمیات مجانی و کم هرینه در دبی هم هست.

سرگرمیات مجانی دبی

دبی یکی از شهرهای ثروتمند است و سرگرمیات لوکس بسیاری دارد. اما این به آن معنی نیست که باید برای لذت بردن از امکانات سرگرمیی دبی حتما پول زیادی خرج کرد. بسیاری از سرگرمیات این شهر هم رایگان بوده و مسافران می توانند بدون خرج کردن پول زیادی از اقامت خود در این شهر لذت ببرند. بعضی از برترین سرگرمیات رایگان دبی، شامل بازدید از سواحل دبی، بازدید از دریاچه برج خلیفه و بازدید از پارک های سرباز و زیبای این شهر می شوند. در ادامه هم دو مورد از برترین ها که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار گرفته اند معرفی شده اند.

بازدید از نقاشی های خیابانی در دبی

یکی از زیباترین و برترین منطقه ها دبی، منطقه الکرامه است. هنرمندان زیادی در دبی گرد هم آمده اند و روی دیوارهای این منطقه نقاشی کشیده اند تا فضای این منطقه را به یک فضای مدرن و هنری تبدیل نمایند. بی شک می توان گفت که یکی از برترین سرگرمیات دبی می تواند پیاده روی در منطقه الکرامه و بازدید از هنر دست هنرمندانی باشد که در این منطقه از دبی نقاشی کشیده اند. علاوه بر نقاشی های روی دیوار، در این منطقه مراکز خرید زیادی هم وجود دارد. می توانید هنگام بازدید از این نقاشی ها، خرید های خود را نیز انجام بدهید. اگر قصد سفر به دبی را دارید، توصیه می کنیم که به هیچ عنوان بازدید از منطقه الکرامه دبی را از دست ندهید.

بازدید از بستکیه در دبی

بستکیه دبی یکی از بافت های قدیمی و تاریخی دبی است. این منطقه در گذشته ساخته شد تا تاجرانی که برای تجارت به دبی می آمدند جایی مناسب برای اقامت داشته باشند. اما رفته رفته این منطقه متروکه شد تا این که دولت دبی آن را بازسازی کرد و امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری دبی شناخته می گردد. بازدید از این منطقه به خودی خود رایگان بوده و تمامی افراد می توانند از خانه های قدیمی با معماری تاریخی در این منطقه تماشا نمایند. در این منطقه رستوران هایی هم برای تجربه غذاهای محلی دبی وجود دارد. بازدید از منطقه بستکیه می تواند یکی از برترین سرگرمیات دبی برای دوست داران بناهای تاریخی باشد.

سرگرمیات هیجان انگیز دریایی و آبی در دبی

با وجود این که دبی یکی از شهرهای بیابانی خاورمیانه است، اما سرگرمیات آبی در دبی بسیار زیاد است که از سرگرمیات رایگانی مانند سپری کردن وقت در سواحل خلیج فارس گرفته تا سرگرمیات لوکسی مانند پارک آبی آتلانتیس یا کشتی سواری در دبی ادامه دارند. در ادامه بعضی از محبوب ترین سرگرمیات دریایی و آبی در دبی معرفی شده اند. اگر قصد سفر به دبی را دارید، بهتر است که بازدید از سواحل و پارک های آبی دبی را از دست ندهید.

سرگرمی در سواحل دبی

یکی از سرگرمیات دبی، بازدید از سواحل این شهر است. سواحل زیبای خلیج فارس و ساحل های عمومی دبی دارای امکانات سرگرمیی بسیار زیادی بوده و بسیار تمیز و زیبا هستند. افراد می توانند در این سواحل شنا نموده یا تنها به تماشای دریا بنشینند و از دریای تمیز خلیج فارس آرامش بگیرند. علاوه بر آن می توان از سرگرمیات لوکس دیگری مانند جت اسکی سواری یا کشتی سواری در خلیج فارس هم لذت برد. تفریـحات دریایی بسیار زیادی در سواحل دبی وجود داشته که تمامی افراد می توانند از آن ها لذت ببرند.

پارک های آبی دبی

علاوه بر سرگرمیات دریایی و آبی در کنار سواحل، یکی دیگر از محبوب ترین آنها، بازدید از پارک های آبی زیبا و هیجان انگیز این شهر است. مسافران می توانند به پارک های آبی بی شماری که در این شهر وجود داشته رفته و اوقات خوشی را در کنار خانواده خود سپری نمایند. در بسیاری از این پارک آبی های دبی، زمین های بازی مخصوص بچه ها و بسیاری از آن ها هم منطقه های مخصوص بانوان داشته تا بانوان مسلمان هم بتوانند از ابن سرگرمیات هیجان انگیز آبی دبی لذت ببرند.

کلام آخر

در این مقاله برترین سرگرمیات دبی را آنالیز کردیم که با آن مردم از هر فرهنگ و با هر سن و سالی می توانند اوقات خوشی را در این شهر سپری نمایند. این شهر علاوه بر سرگرمیات لوکس بی شمارو رایگانی هم دارد که می توانند درست به مقدار تـفریحات گران قیمت دبی مفرح و سرگرم نماینده باشند. ضمناً بچه ها شما هم می توانند در پارک های آبی و تم پارک های دبی اوقات خوشی را سپری نمایند. اگر شما هم تجربه سفر به دبی را داشته اید، تجربیات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. از این که تا خاتمه این مقاله همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم.

برترین سرگرمیات مجانی دبی کدام اند؟

از برترین سرگرمیات مجانی دبی می توان به بازدید از دریاچه خلیفه و بازدید از سواحل دبی اشاره نمود. سرگرمیات رایگان بیشتر در این مقاله ارائه شده اند.

لاکچری ترین سرگرمیات در دبی کدام اند؟

از لوکس ترین و گران قیمت ترین آنها می توان به چوگان با شتر، کشتی سواری و آی فلای اشاره نمود. سرگرمیات لوکس بیشتری در این مقاله ارائه شده است.

برترین سرگرمیات دبی برای بچه ها کدام اند؟

بازدید از آی ام جی ورلد دبی می تواند برترین و مهیج ترین سرگرمی برای بچه ها شما باشد. این پارک به طور کامل تر در این مقاله معرفی شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1403 بروزرسانی: 12 شهریور 1403 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1493

به "تفریحات دبی، تجربه ای بی نظیر در خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات دبی، تجربه ای بی نظیر در خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید