تصویربرداری سریال محرمی تلویزیون به نیمه رسید

به گزارش مجله فان پی سی، تصویربرداری سریال تلویزیونی در کنار پروانه ها به کارگردانی داریوش کمک و تهیه کنندگی بهروز مفید در منطقه گیلان ادامه دارد و به نیمه رسید.

تصویربرداری سریال محرمی تلویزیون به نیمه رسید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، تصویربرداری سریال تلویزیونی در کنار پروانه ها به کارگردانی داریوش کمک به نیمه رسید و تدوین همزمان به وسیله مهدی جودی پیش می رود و تا به امروز نزدیک به 25 درصد از تدوین سریال جلو رفته است. گروه سازنده اواخر تیرماه برای ادامه تصویربرداری به تهران می آیند.

این سریال در تهران کلید خورد و بخشی از تصویربرداری آن در لاهیجان پیش رفته و پخش آن از شبکه دو سیما به مناسبت ماه محرم خواهد شد.

داستان از آنجا آغاز می گردد که مسائل پی در پی زندگی رهی را که از بیماری حاد قلبی در رنج است به جوانی ناامید تبدیل نموده است. او برای نجات تنها دلخوشی زندگیش که خواهرش است طعمه نقشه ای می گردد که…

در این مجموعه بازیگرانی چون پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، مهران رجبی، کاوه سماک باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، شهین تسلیمی، الناز اسماعیلی، محمد علی صادق حسنی، دانیال محمودنیا، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی و با حضور بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی بازی می نمایند.

در کنار پروانه ها در شبکه دو سیما تهیه و فراوری می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 915

به "تصویربرداری سریال محرمی تلویزیون به نیمه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویربرداری سریال محرمی تلویزیون به نیمه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید