بعد از هر طوفانی، خاک ها حاصل خیز می شوند

به گزارش مجله فان پی سی، سال 98 برای تمام ایرانیان، سال سخت و پر از حوادث و اتفاقات گوناگون بود که در طی این اتفاقات، کسب و کار های زیادی دچار چالش های مختلف و قابل تاملی شدند، استارتاپ والکس هم مطمئنا از این موضوع مستثنی نبوده است.

بعد از هر طوفانی، خاک ها حاصل خیز می شوند

در سالی که گذشت ایران از حیث بحران ها و حوادث خارجی و همچنین اتفاقات و ضعف مدیریت های داخلی دچار ضررهای مالی بزرگی شد که این فرونشست مالی و سومدیریت داخلی در کشور ضربات جبران ناپذیری بر پیکره بسیاری از کسب و کارهای داخلی وارد نمود، طوری که متاسفانه هر روز شاهد از بین رفتن اقتصاد داخلی، نابودی کسب و کارها و افزایش شمار بیکاران در ایران بودیم.

آرزو میکنیم سال بعد مملو از موفقیت و شادی برای تمام ایرانیان باشد. اما یقین داریم که آرزو ما را به مقصودمان نمی رساند و تنها عمل است که اصالت دارد.

سالی که پیش رو داریم هم بنظر برای کسب و کارها سالی به مراتب سخت تر با چالش های بیشتر در انتظار هست.

اما کارآفرینان واقعی و افرادی که هنوز شوق و تعهد به ایجاد اشتغال و ارزش را دارند و رویای تحول کشور را در سر می پروانند هرگز از این جهت سر باز نمی زنند و برای خود جهتی جز دست و پنجه نرم کردن با مسائل و ایجاد بستری قدرت مند برای خلق آینده ای زیبا برای ایران را نمی بینند.

هر یک از افراد فعال در صنعت و استارت آپ های ایران مطمئنا به تعهد خاصی پایبند هستند که در این شرایط هنوز به جهت خود ادامه میدهند و دست از کوشش بر نمیدارند.

تیم والکس نیز در راستای تعهد و آینده خلق شده خود در این جهت گام برخواهد داشت.

تیم والکس متعهد است که در ایران به افزایش و تسهیل سطح درآمد متخصصان و کسب وکارهای ایرانی، افزایش کیفیت زندگی ایرانیان و ایجاد شغل برای کشور یاری کند.

به همین دلیل نیز والکس در سال بعد علاوه بر قوی تر کردن و با کیفیت تر کردن محصول اولیه خود یعنی پلتفرم مبادلاتی ارزهای دیجیتال در حال توسعه و ایجاد محصولات دیگری نیز هست که بتواند به ایجاد درآمد ارزی و تسهیل دریافت وجوه ارزی به ایرانیان یاری کند تا بتواند قدم هایی را در راستای تعهدات خود بردارد.

برای عبور از این دوران سخت باید در کنار هم دیگر با امید ، هوشمندی و کوشش بیشتر به دور از آرزو کردن برای روزهای بهتر دست به عمل بزنیم تا با عمل خود در سال های بعد بتوانیم از تحولی که ایجاد کردیم و توانستیم از این شب بگذریم با افتخار و غرور صحبت کنیم و بتوانیم در سال های آینده لحظات شیرینی برای خود و تک تک ایرانیان ایجاد نماییم.

ویادمان باشد که بعد از طوفان خاک حاصل خیزتر می گردد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 70

به "بعد از هر طوفانی، خاک ها حاصل خیز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از هر طوفانی، خاک ها حاصل خیز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید