آنالیز تاثیرات خرابی هسته معاملاتی بر فرایند بازار سرمایه در پایش

به گزارش مجله فان پی سی، دومین قسمت از فصل جدید برنامه پایش امشب 20 خرداد به موضوع سهام عدالت و مسائل هسته معاملات بورس می پردازد.

آنالیز تاثیرات خرابی هسته معاملاتی بر فرایند بازار سرمایه در پایش

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پایش امشب 20 خردادماه با توجه به فراز و فرود هفته های اخیر بازار سرمایه و مسائل هسته معاملاتی شرکت های بورس و فرابورس، تاثیرات خرابی هسته معاملاتی بر فرایند معاملات بازار سرمایه را با حضور احسان همتی کارشناس بازار سرمایه، آنالیز می نماید.

در بخش دوم برنامه نیز با توجه به حواشی ایجاد شده در مورد سهام عدالت و تاثیرات آن بر رفتار های مالی مردم در بازار بورس، این موضوع با حضور محسن اختیاری کارشناس ارشد مالی کشور آنالیز خواهد شد.

همچنین محمد امین حاج کاظمیان کارآفرین و صادر کننده برتر خشکبار کشور در این برنامه تلویزیونی، نظرات و دیدگاه های خود را درباره الزامات محیط کسب و کار، موانع توسعه صادرات و لزوم حمایت از صادرکنندگان جوان بیان می نماید.

فصل جدید برنامه تلویزیونی پایش به تهیه کنندگی رضا جوهرچی و سردبیری محمدهادی سلیمی زاده، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه ها و سه شنبه ها بعد از خبر ساعت 19 با اجرای سعید توکلی از این شبکه پخش می شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 222

به "آنالیز تاثیرات خرابی هسته معاملاتی بر فرایند بازار سرمایه در پایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تاثیرات خرابی هسته معاملاتی بر فرایند بازار سرمایه در پایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید